  • 11. Data: 2009-12-02 17:01:31
    Temat: Re: Dysk sieciowy dla domu
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hf64qf$ual$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba się mylisz. Co prawda najszybsze znane mi obudowy ATA nie używaja
    > protokołu TCP/IP, więc serwera na nich się nie da postawić, ale powiedzmy
    > taki Plextor robi to o co ci chodzi z transferem 50Mbitów/s. To nie jest
    > rekord, a raczej średnia.
    > Niestety w obudowach między epoką ATA i SATA, setkowego i gigabitowego
    > złacza jest wydajnościowa przepaść. Nowsze generacje swobodnie osiągają
    > 200.

    Ja mam taka obudowe :)

    Wielkosc jak typowy komputer, w srodku PC na XP
    i kilka dyskow. Podlaczony gigabitem rozdaje realnie 20-40MB/s.

    Monitora, klawiatury, myszy brak ;)

  • 12. Data: 2009-12-02 17:09:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja mam taka obudowe :)
    >
    > Wielkosc jak typowy komputer, w srodku PC na XP
    > i kilka dyskow. Podlaczony gigabitem rozdaje realnie 20-40MB/s.

    To przepłaciłeś i przewymiarowałeś.

  • 13. Data: 2009-12-02 21:01:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Mam cos takiego:
    >
    > Wysylka duzego pliku na serwer - 1.3-1.8 MB/s
    > Pobieranie z serwera - 2.7-3MB/s

    Faktycznie, ze zdjęć wygląda to bardziej na "przejściówkę" USB-Ethernet
    niż na bebechy serwera plikowego :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2009-12-03 06:59:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > To przepłaciłeś i przewymiarowałeś.

    Eee tam - wszystko mialem juz dawno kupione.
    Ochroniles srodowisko naturalne raczej nie kupujac nowego sprzetu :)

  • 15. Data: 2009-12-05 14:47:37
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Mam cos takiego:
    >
    > Wysylka duzego pliku na serwer - 1.3-1.8 MB/s
    > Pobieranie z serwera - 2.7-3MB/s

    Ja mam jakiegos Weelanda z RJ45 i kupujac wiedzialem w co sie pakuje.
    Upload rzedu 3MB/s
    Download ok 3-4MB/s.

    Przez USB oczywiscie wymaksowuje interface ;-)

    Ja to bym sie martwil o chlodzenie czegos takiego na dluzsza mete - jesli
    przypina sie to przez USB - zaden problem bo za chwile sie wylacza.
    Ale jesli czpeia sie przez RJ45 24/7 to... no coz - dyski sie jednak grzeja
    a tam nie ma zadnego chlodzenia.

    Ja mam czepiony 24/7 przez wlasnie RJ45, ale stoi nad tym wiatrak 120mm, a
    sam dysk wylacza sie po godzinie bezczynnosci.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 16. Data: 2009-12-06 08:17:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Ja mam czepiony 24/7 przez wlasnie RJ45, ale stoi nad tym wiatrak 120mm,
    > a sam dysk wylacza sie po godzinie bezczynnosci.

    A ja mam po prostu w setupie ustawione wylaczanie dysku po 5min ;)
    A ze nie jest to serwer katowany non-stop to w zasadzie 90% doby jest
    wylaczony. No i w obudowie jest wentyl, ktory chyba odlacze bo glosny.