  • 31. Data: 2021-10-07 16:04:33
    Temat: Re: Dysk na SATA III [CMD]
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 06.10.2021 o 21:51, Adam pisze:
    > Pytałeś o Win10, a nie linuksa.

    Nie mam dostępu do Win10 dlatego pytałem o niego. :)

    Get-PsDrive -PsProvider FileSystem && echo ================== && lsblk

    Name Used (GB) Free (GB) Provider Root
    ---- --------- --------- -------- ----

    / 33,69 423,76 FileSystem /

    Temp 33,69 423,76 FileSystem /tmp/

    ==================
    NAME MAJ:MIN RM SIZE RO TYPE MOUNTPOINT
    sda 8:0 0 465,8G 0 disk
    +-sda1 8:1 0 465,8G 0 part /
    sr0 11:0 1 1024M 0 rom

  • 32. Data: 2021-10-11 04:54:06
    Temat: Re: Dysk na SATA III
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "heby" napisał:

    > Obrażasz programistów Linxua.

    Stwierdzam fakty. Jeśli ktoś tworzy kretyński system to jest kretynem, albo
    łajdakiem (niepotrzebne skreślić).

    > bazując na własnej ignorancji i nieporadności.

    Jestem nieporadnym ignorantem w zrozumieniu kretyńskiej logiki. Linuks jest
    nie wiadomo dla kogo. Ma go na komputerze 1%%, albo mniej użytkowników bo
    ten OS do niczego się nie nadaje. Mam dysk 4 TB podzielony na 10 partycji i
    chcę coś znaleźć. Wiem, że to czego szukam jest na partycji L, ale w
    Linuksie wszystkie partycje nazywają się idiotycznie systemami plików i na
    dodatek wszystkie jednakowo. To jest normalne?

    Pzdr

  • 33. Data: 2021-10-11 08:31:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 04:54:06 +0200, Kamil napisał(a):

    > Mam dysk 4 TB podzielony na 10 partycji i
    > chcę coś znaleźć.

    Podziel go na 100, łatwiej będzie szukać :) Nawiasem mówiąc co robi
    windows jak mu alfabetu zabraknie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2021-10-11 09:17:00
    Temat: Re: Dysk na SATA III [etykieta woluminu]
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 11.10.2021 o 04:54, Kamil pisze:
    > Mam dysk 4 TB podzielony na 10 partycji i chcę coś znaleźć. Wiem, że to
    > czego szukam jest na partycji L, ale w Linuksie wszystkie partycje
    > nazywają się idiotycznie systemami plików i na dodatek wszystkie jednakowo.

    Etykieta woluminu nadana w systemie Windows
    nie jest widoczna w Linuksie?

  • 35. Data: 2021-10-11 12:09:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2021 04:54, Kamil wrote:
    > Stwierdzam fakty.

    To nie fakty, tylko uprzedzenia i gnoracja.

    > Jeśli ktoś tworzy kretyński system

    To nie jest kretyński system. Nie ogarniasz go.

    > to jest kretynem,
    > albo łajdakiem (niepotrzebne skreślić).

    Nie, to tylko ty jesteś za głupi aby z niego korzystać.

    > Linuks
    > jest nie wiadomo dla kogo.

    Dla ludzi wiedzących co chcą uzyskać. Ich, statystycznie, jest mniej i
    zazwyczaj używają systemu dostosowanego do własnych potrzeb. Motłoch ma
    do wyboru Windowsa.

    > Ma go na komputerze 1%%, albo mniej
    > użytkowników

    Bo pozostałe 99% zajmuje się dicisking around: oglądaniem porno, "pracą"
    w Excelu, rysowaniem kresek w CADzie i ... no i tyle.

    > bo ten OS do niczego się nie nadaje.

    Zabawne. Bo jest najszerzej wykorzystywane na świecie. Od
    superkomputerów po embedded. Jest *wszędzie*. Windows tylko w zabawkach
    od oglądania pornoli. Faktycznie, do niczego się nie nadaje. Masz
    jakiekolwiek pojęcie o statystykach używania Linuxa czy tak tylko
    wyciągnąłeś to ze swojej głębokiej ignorancji?

    Windows to mało ważny glitch, popularny w jednej niszy, w dodaku
    kurczącej się.

> [...]
    > jest na partycji L, ale w Linuksie wszystkie partycje nazywają się
    > idiotycznie systemami plików i na dodatek wszystkie jednakowo.

    Gówno prawda. Nie ogarniasz nawet tak prostego systemu, jak nazewnictwo
    partycji, które w przypadku Linxua jest trywialne i przejrzyste. Porażka
    intelektualna.

    > To jest
    > normalne?

    Nie, to jest trudne, ale tylko odrobinkę bardziej niż "praca" w Excelu.
    Daruj sobie, informatyka nie jest dla Ciebie.

  • 36. Data: 2021-10-11 12:14:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2021 09:17, jn wrote:
    > Etykieta woluminu nadana w systemie Windows
    > nie jest widoczna w Linuksie?

    lsblk -o name,label

    Ponadto większość systemów automount montuje pod taką nazwą w systemie
    plików.

  • 37. Data: 2021-10-11 12:44:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2021 08:31, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nawiasem mówiąc co robi
    > windows jak mu alfabetu zabraknie?

    https://superuser.com/questions/536886/what-happens-
    when-windows-runs-out-of-drive-letters

    To pytanie należało by raczej zadać Digital Research, od kogo MS ukradł
    ten kiepski pomysł. A oni pewnie powinni zapytać IBMa od którego ukradli
    ten pomysł. Być może w '67 posiadanie tylu napędów było futurystyką.

  • 38. Data: 2021-10-11 12:56:23
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 06/10/2021 20:48, Kamil wrote:

    > Jak zwykle pieprzysz bez sensu. Zawsze uruchamiając komputer
    > przechodzisz przez BIOS?
    >
    > Bzpdr

    Powiedzial ten pomiedzy krzeslem a monitorem, broniac swoich wypocin.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 39. Data: 2021-10-11 12:57:39
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 11/10/2021 03:54, Kamil wrote:

> [...]
    > jest na partycji L, ale w Linuksie wszystkie partycje nazywają się
    > idiotycznie systemami plików i na dodatek wszystkie jednakowo. To jest

    O kurwa takiego debila dawno tu nie bylo :)
    "Linuks jest nie wiadomo dla kogo."
    Jest dla tych myslacych, nie dla idiotow.

    Nadajesz sie na KF. Do widzenia, trollu.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 40. Data: 2021-10-12 00:04:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 21:48:28 +0200, Kamil napisał(a):

    > Jak zwykle pieprzysz bez sensu. Zawsze uruchamiając komputer przechodzisz
    > przez BIOS?

    Wydawało mi się, że pisałeś o nowym komputerze.
    Przecież oczywistym jest, że mając nowy kompyter trzeba
    przejrzeć/skorygować BIOS.
    No, może oprócz czegoś serii Inspiron kupowanego dla dzieciaka.
    Ale już ustawiając serwer nie da się go zrobić bez ustawienia parametrów w
    BIOS/iDRAC czy co tam jest.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam