  • Data: 2011-08-10 07:49:02
    Temat: Re: Dysk do starego komputera
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 00:47:49 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    (ciach...)
    > To chyba jeszcze za czasów Socket 7.

    BX to już raczej Slot 1 / Socket 370 tak na mój gust.

    > Nie spotkałem płyty na BX-ie, która
    > miałaby problemy z granicą 32 GiB. Aczkolwiek są rzeczy, o których się
    > fizjologom nie śniło ;-)

    Miałem swego czasu taką płytę - producenta już nie pomnę. Wpięcie 40GB dysku
    powodowało, że nie był on wykrywany przez BIOS. Na szczęście dla mnie był to
    drugi dysk w systemie i Windows XP wykrywał go bez najmniejszych problemów.

    > Bardziej mi to wygląda na problem z kablami (na pewno jest taśma 80-żyłowa?)
    > lub zworkologią (Caviary bywały dość kapryśne w tym względzie - wisi sam na
    > taśmie, czy w towarzystwie?).

    Że o Maxtorach w połączeniu z Caviarami nie wspomnę... :D

    (ciach...)

    [ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego ]
    [ (pl.pregierz) ]