  • Data: 2023-10-17 08:53:57
    Temat: Re: Dysk do TV
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-17, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Mam kupić dysk do TV, aby mogli sobie nagrywać (nie wiem po co, bo to
    > tak mało użyteczna w obecnych czasach funkcjonalność).
    > TV Bravia
    > https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-
    projectors-oled-tvs-android-/kd-55ag9/specifications

    > Do 4 TB jest możliwość podpięcia.
    >
    > Wiem, że mogę wejść na Allegro i kupić najdroższy (o kurde... powyżej
    > tysiąca).
    >
    > 1 TB 700 zł.

    E?

    https://www.amazon.pl/s?k=dysk+4TB

    > Ile zmieści się nagrania na 1 TB? W monitoringu z 1 TB mam tydzień z
    > dwóch kamer, ale to chyba kiepskie porównanie.

    Na to nie sposób odpowiedzieć konkreniej. Musiałbys wiedzieć coś więcej,
    np. rozdzilczość, bitrate.... Dla jakości BD, przy 4k ca 1.5h zajmie
    50-80GB, przy FHD 25-35GB. Więcej nie będzie. Natomiast dla przeciętnego
    uzytkowanika film będzie jakości akceptowalnej dla FHD i pliku wielkości
    1.5-3GB/h.

    > TV ma USB:
    > Port USB 3 obsługuje standard Super Speed USB (USB 3.1 Gen 1)
    >
    > Ktoś doradzi coś konkretnego, co kupić?

    Ja doradzę, żeby sprawdzić najpierw na dowolnym dysku zewnętrznym co to
    to nagrywa bo pewnie nie wszystko a może i niewiele. Wtedy też będzie
    można oszacować ile czego. Generalnie androidowe pudełka nie nagrają
    wszystkiego co się da na TV obejrzeć.

    --
    Marcin