  • Data: 2023-10-17 13:06:05
    Temat: Re: Dysk do TV
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś fajny film z TVN (czyli full HD z reklamami łącznie ponad 2 godziny) to było
    jakieś 6 GB.
    Czyli powiedzmy 150 filmów.
    To jeszcze sprzed czasów TVB-T2.
    U mnie przy HEVC wyskakuje, że UHD (4k) nie nagrywa (rok modelowy 2015).

    Kupowałbym jakiś bezgłośny SSD (Samsung i nic więcej bo najdłuższa gwarancja),
    ewentualnie zasilany po USB 2,5'' HDD od razu w
    obudowie (bo tańsze od luzem).

    -----