  • Data: 2014-06-24 09:17:49
    Temat: Re: Dysk do NAS - jaka seria?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/06/2014 07:14, Chris wrote:

    > Kup WD RED i nie zastanawiaj się nad innymi.

    Popieram.

    > A mi padł jeden ostatnio :)

    No ja to nie jestem dobrym przykladem na pady jakiegokolwiek sprzetu. Padl
    mi raz w zyciu dysk, taki z ery 10 GB seagate ale juz nie pamietam
    okolicznosci. Mozliwy powod, to ze u mnie wszystkie komputery pracuja
    non-stop, znaczy amatorsko non-stop, jak jakis upgrade to raz w miesiacu
    sie zrestartuje.