  • Data: 2014-06-24 20:37:32
    Temat: Re: Dysk do NAS - jaka seria?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/06/2014 09:01, 666 wrote:
    > Nie chodzi o dysk "w" NAS (w takim przypadku usypianie dysków jest
    > obsługiwane przez oprogramowanie NAS, podobnie jak wentylator w niektórych
    > NAS), ale o dodatkowy dysk podłączony do NAS lub do tunera telewizyjnego
    > przez kabelek USB.

    No to ja mam na odwrot. Dysk wewnetrzyny w NAS (WD Red) chodzi non-stop a
    zewnetrzny na eSATA (Lacie) usypia.

    > Gdzieś w FAQ-u do swojego NAS wyczytałem, że oprogramowanie NAS nie
    > obejmuje usypiania dysku zewnętrznego (dodatkowego, po USB).
    > Brak usypiania jak dla mnie dyskwalifikuje takie rozwiązanie (z uwagi na
    > hałas).

    U mnie szumi tylko wtedy, kiedy sie uruchamia. Co jest bardzo denerwujace,
    bo takze zwalnia caly system, bo najpierw skanuje co tam na tym dysku jest.
    Ktos sie orientuje co z tym zewnetrznym dyskiem zrobic zeby on caly czas
    chodzil?