eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDysk do NASRe: Dysk do NAS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Subject: Re: Dysk do NAS
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <r36mp0$3mv$1$michal@news.chmurka.net>
    <r3804d$rjc$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <r39a6l$q2h$1$michal@news.chmurka.net>
    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 9 Aug 2020 13:29:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <r39a6l$q2h$1$michal@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5f2fde28$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.190.168.234
    X-Trace: 1596972584 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 37.190.168.234:46104
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2222
    X-Received-Body-CRC: 1671559557
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1268791
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.02.2020 o 21:52, Michal M. Lechanski pisze:
    > W dniu 27.02.2020 o 08:54, Mirek Ptak pisze:
    >
    >> Mam nadzieję, że reklamowałeś u WD?
    >
    > Nie, NAS z drugiej ręki, u mnie ok 3 lat, dowodu zakupu nie mam.
    >

    Misiek, ale nie potrzebujesz żadnego dowodu zakupu!

    >> Nawet bez paragonu możesz sprawdzić po numerze seryjnym, czy ma jeszcze
    >> gwarancję - paragon tylko jeśli okaże się, że długo leżał w sklepie :)
    >
    > A dziękuję bardzo - sprawdzę jak wyjmę dysk, ale nie spodziewam się by
    > dyski wciąż były na gwarancji.
    >

    Niedawno bez problemu wymieniałem WD RED z pięcioletnią gwarancją.
    Dokument zakupu w ogóle nie brał w tym udziału.
    WD liczy start gwarancji wg swoich rejestrów, a nie wg dokumentu zakupu.
    Na stronie WD wpisujesz numer seryjny dysku i wyświetla się informacja
    czy jest na gwarancji, wynikająca z daty produkcji zakodowanej w SN.
    Jeśli jeszcze jest na gwarancji, to od razu klikasz w generowanie
    zgłoszenia RMA i wysyłasz opakowany wg ich instrukcji. Po pewnym czasie
    przychodzi paczka z nowym, i tyle.

    Dokument zakupu byłby potrzebny gdybyś chciał udowodnić, że nie minęło X
    lat od daty zakupu, a wg WD już gwarancja by wygasła, bo np leżał w
    sklepie przez rok i od daty produkcji te X lat już upłynęło.
    --
    Olek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: