  • Data: 2012-10-24 07:32:38
    Temat: Re: Dysk ciągle "piłuje"
    Od: Eryk <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > W7 robi sobie w tle defragmentację, jak mu się zachce, a dysk nic innego
    > nie robi...

    > Raczej indeksowanie plików (ja mam wyłączone) albo pobiera aktualizacje
    > Windows (kiedy chce).

    też mi się tak wydawało ale przeniosłem go do drugiego komputera i też
    niestety warczy (chyba, że drugi windows od ręki zaczął robić to samo
    zaraz po starcie). Na razie go odłączę bo tak jak pisałem dostaję
    szału. Potestuję na drugim i jeśli nic się nie zmieni wyślę na
    gwarancji do sprawdzenia.

    Eryk