  • Data: 2014-04-14 22:27:16
    Temat: Re: Dysk SSD ile procent zapasu
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli do tej pory nie rozwiaznay problem zapisu i spadku wydajnosci
    > zostal przerzucony na juzerow.

    Chciwość i pazerność producentów. Dotyczy dziś zresztą producentów wszystkiego.
    Całą pamięć udostępniają jako wolną, bo szary user woli kupić dysk 128GB niż
    90GB za tę samą cenę. Konkurencja nie zawsze działa na korzyść klientów, czasem
    wręcz odwrotnie, to chyba klasyczny przykład.

    Nie psuje mi to jednak "radości" i "energii", jaką w skostniały świat pecetów
    wniosło pojawienie się dysków SSD. Ja już sobie naprawdę średnio wyobrażam dysk
    mechaniczny jako systemowy.