    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk SSD a podkrcony procesor
    Date: Mon, 11 Jan 2010 11:05:59 +0100

    Jacek P pisze:

    > Wydaje mi się, że większe wahania napięć na płycie mają jakiś wpływ na
    > zasilacz a więc potencjalnie na dysk. Pewnie niewielki ale zawsze. Starsze
    > dyski nie psuły się w czasie pracy.

    Dobrze napisane "wydaje mi sie". Lepiej bys anulowal te wszystkie posty,
    bo ktos pozniej przeczyta i sie bedzie sugerowal takim stekiem bzdur.
    Teorie tez piekna wymysliles, szkoda, ze wyssana z palca.
    To na wstepie.
    Teraz do rzeczy, czym mierzysz napiecia? Jak Everestem czy innym
    programem to nie pisz juz wiecej nic, raczej tylko czytaj.
    Sa dwie opcje, masz felerny zasilacz (dziwne, bo to Tagan) badz tak sie
    zlozylo, ze dysk zaczal sie sypac i tak niefortunnie zostalo to
    powiazane z "podkrecaniem".

    ps. napiecia zmierz miernikiem.

    --
    Pozdrawiam,