  • 11. Data: 2014-11-06 15:36:33
    Temat: Re: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 15:03, platformowe głupki pisze:
    > może jednak warto zainwestować w USB
    > wydaje mi się to pewniejsze, raz na jakiś czas podłączać po USB w sumie
    > bezpeicznym

    To już lepiej NAS + RAID do tego :) albo chmura.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-11-06 15:59:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 14:41, R.e.m.e.K pisze:

    > Ty czytasz co ja pisze? Kupilem WD RED i sie bardzo szybko zaczely sypac sektory,
    nie ma
    > jeszcze bad blockow bo realokuje z rezerwy, ale nie chce takiego syfu w kompie, ze
    tylko
    > czekam, kiedy padnie i boje sie tam dac waznych danych.

    Na szybko, sprzedaliśmy 12.700 w/w dysków, ilość reklamacji 110 sztuk.
    Wnioski wyciągnij sam :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-11-06 15:59:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 15:59, Chris pisze:

    > Na szybko, sprzedaliśmy 12.700 w/w dysków, ilość reklamacji 110 sztuk.
    > Wnioski wyciągnij sam :)

    Oczywiście tylko WD RED 2TB

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-11-06 17:20:00
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 15:59:59 +0100, Chris napisał(a):

    > Oczywiście tylko WD RED 2TB

    A jak wygladaja przy nim WD Green 2TB czy ten ST2000VN000?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2014-11-06 18:13:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-06 17:20, R.e.m.e.K pisze:

    > A jak wygladaja przy nim WD Green 2TB czy ten ST2000VN000?

    Jutro sprawdzę bo dziś już nie mam jak.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-11-06 20:12:24
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 15:35:36 +0100, Chris napisał(a):

    > To twoja opinia ... ja patrzę globalnie i podtrzymuję to co napisałem.

    Tak, moja, ale to wlasnie ja mam wydac kase i na to scierwo nie wydam :-)

    SATA, ale

    > SATA III

    Dzieki.
    I byc moze w Seagate zainwestuje, juz chyba ponad 10 lat unikalem tej firmy, ciekawi
    mnie
    czy sie poprawili.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 17. Data: 2014-11-06 20:41:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-06 o 20:12, R.e.m.e.K pisze:
    > Dzieki. I byc moze w Seagate zainwestuje, juz chyba ponad 10 lat
    > unikalem tej firmy, ciekawi mnie czy sie poprawili.

    Ja tam tylko Seagate kupuję, ewentualnie dyski USB Toshiba/Samsung.
    Już tyle tego ścierwa WD do piachu posłałem że nie chcę od tej firmy
    nic. Nie ważne czy to były "serwerowe" WD Re, czy właśnie leżący kolejny
    już przede mną WD Scorpio Blue 2,5 cala WD5000BEVT z ponad 400 bad
    sektorami. Po gwarancji niestety od roku.
    Przy czym Seagate przez ręce mi przeszło dużo razy więcej sztuk niż WD.
    Na pewno nie tyle co Chris'owi ale wyrobiło mi dość skutecznie opinię.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2014-11-06 21:11:48
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 06/11/2014 19:41, Irokez wrote:

> [...]
    > Przy czym Seagate przez ręce mi przeszło dużo razy więcej sztuk niż WD. Na
    > pewno nie tyle co Chris'owi ale wyrobiło mi dość skutecznie opinię.

    Moge spytac do czego uzywasz komputera? Jak czesto restartujesz?
    Zastanawiam sie, co trzba zrobic, zeby miec 400 bad sectorow, ba, chociaz
    jeden.

  • 19. Data: 2014-11-06 21:45:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-06 o 21:11, 2late pisze:

    > Moge spytac do czego uzywasz komputera? Jak czesto restartujesz?
    > Zastanawiam sie, co trzba zrobic, zeby miec 400 bad sectorow, ba,
    > chociaz jeden.
    >
    > Pozdrawiam

    Po prostu laptop. Dysk ten akurat nie mój.
    Nic nie musisz robić aby mieć bady. Po prostu dysk tak sam od siebie
    wali, i albo zauważysz to wcześniej albo później.
    Komputery z dyskami WD Re zaczęły się po prostu w pewnym momencie same z
    siebie wysypywać. Restartów miały może z kilkanaście. No ale jak w
    macierzy RAID-1 oba dyski jednocześnie sypnęły badami... W kilku
    komputerach to samo...

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2014-11-06 22:27:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-06 o 12:15, R.e.m.e.K pisze:
    > Witam
    >
    > Samsung 2TB mi wlasnie padl, model HD204UI, bardzo fajny byl.
    > Jaki dysk warto dzis kupic, by miec w miare spokojna glowe o dane?
    > Obecnie WD RED mi zdycha, Seagate sa na forach miadzone krytyka.
    > Jest jaskios dysk 2TB, ktory warto kupic?

    nie jest obecnie ważne jaki dysk, gdyż właściwie na rynku dysków
    magnetycznych pozostały dwie firmy - WD i Seagate. Kupić jakiś NAS z 1
    Gbit i wejściem na co najmniej 2 HDD i połączyć je w RAID1 lub 3 dyski i
    w RAID3.