    Date: Thu, 06 Nov 2014 20:41:58 +0100
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc

    W dniu 2014-11-06 o 20:12, R.e.m.e.K pisze:
    > Dzieki. I byc moze w Seagate zainwestuje, juz chyba ponad 10 lat
    > unikalem tej firmy, ciekawi mnie czy sie poprawili.

    Ja tam tylko Seagate kupuję, ewentualnie dyski USB Toshiba/Samsung.
    Już tyle tego ścierwa WD do piachu posłałem że nie chcę od tej firmy
    nic. Nie ważne czy to były "serwerowe" WD Re, czy właśnie leżący kolejny
    już przede mną WD Scorpio Blue 2,5 cala WD5000BEVT z ponad 400 bad
    sektorami. Po gwarancji niestety od roku.
    Przy czym Seagate przez ręce mi przeszło dużo razy więcej sztuk niż WD.
    Na pewno nie tyle co Chris'owi ale wyrobiło mi dość skutecznie opinię.

    --
    Irokez