    Date: Thu, 31 Oct 2013 23:05:12 +0100
    From: Chris <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?

    W dniu 2013-10-31 22:35, Mr. Misio pisze:

    > W nasie tez mam reda 2TB
    > Zastanawiam sie czy do PC, gdzie chodzi 24/24 tez by sie red nadawal
    > zamiast grina?

    Nadaje, RED są dostosowane do pracy 24h na dobę.
    Co do padaki RED to tylko pierwsza partia zaraz na starcie była jakaś
    wadliwa potem już raczej spokojnie, oczywiście wszystkie statystki
    realnie można liczyć po min 2 latach od wypuszczenia żeby określić jakie
    jest zwrot. Ogólnie mam już parę RED-ów w firmowych NAS-ach a domowy
    czeka na zmianę z Samsunga 5400 też na RED-a.