    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Dysk 1TB
    Date: 18 Apr 2011 22:38:02 GMT

    Dnia 18.04.2011 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > "Piotrek" 1bllrc57r5iln.1rzyrnqoq9zpe$....@4...net

    > Ponoć na SWAP najlepsze są SSD. ;) (bo szybko padną)
    >
    > SSD górują czasem dostępu, ale nie transferami. :)
    > I są piekielnie drogie. To raczej zabawki dla bogaczy,
    > nie dla ludzi z tej grupy. :)

    Bez przesady, ja np wolę ssd niż 4 rdzenie, wystarczają mi 2, więc
    mam dość duży 'zapas' na dysk (przy tej samej cenie za zestaw).
    Responsywność dużo większa, a i po co mi 4 rdzenie? Aby te 4 czynne
    procesy wisiały w 'top' ze statusem D (disk waiting?) ;)
    Bo to typowy obrazek w niezrównoważonym zestawie - kupa ramu i
    rdzeni, a do tego podpięty zielony wudek :) Co z tego że to umie
    szybko liczyć - jak nie ma co liczyć ;)

    > BTW... Minus 100 GB to raczej mało. ;)

    Na system i aplikacje? Storage oczywiście mam na talerzach.
    Obawiam się że w typowych zastosowaniach to i sdd 64GB będzie w zupełności
    wystarczający, gdy się go wesprze 500-1T na filmy/muzykę/zdjęcia/
    sporadycznie odpalane programy.