  • Data: 2009-08-09 13:55:04
    Temat: Re: Dysk 120 GB - gdzie kupić ?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:
    > nigdy nie widzialem sprawnego dysku ktory odmowilby
    > wspolpracy z plyta (przynajmniej ide, w sata byly problemy
    > z chipsetami via)

    Zworka sprawę załatwia, ale ja wiem, że łatwiej jest psioczyć na VIA:)
    Swego czasu była tu na grupie o tym dyskusja i nie chce po raz drugi
    puszki pandory otwierać;)

    > a nawet jezeli to zawsze mozna machnac upgrade biosu (jezeli
    > jest lub da sie zrobic), czy kupic kontroler sata na pci i
    > dysk sata

    Upgrade biosu nie zawsze sprawę załatwia. Ja bym przed tym zajrzał na
    stronę producenta, czy w historii aktualizacji jest coś o "48 bit LBA
    support" Producent mógł prostu sprawę olać i już nie aktualizuje biosa
    od danego modelu.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|