  • 61. Data: 2012-03-02 21:54:20
    Temat: Re: Dymania w dupę rodaka ciąg dalszy. Po paliwach przyszedł czas na autostrady.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:

    > A adres potrafisz poodac ?
    > LG Displays nie przyznaje sie do lodzkiej lokalizacji.

    Racja, to produkcja tv Manty jest w łodzi.
    LG to (wg google) Mława i Kobierzyce.

    A co za różnica?

  • 62. Data: 2012-03-02 22:13:16
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-02 21:25, J.F. pisze:

    > Na tym to polega - zabrac bogatym i dac biednym :-)

    Nieee, dawanie biednym jest bez sensu. Trzeba dawać tym jeszcze bogatszym.

    --
    M.

  • 63. Data: 2012-03-02 23:32:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Panów posłów jest 460 -- 38 milionowy naród akurat na utrzymanie tych
    > 460 stać.

    A na 461 tez? Bo ja bym sie chetnie zalapal. Obiecuje, nie bede nic robil;-)
    Zapomniales o senatorach (100) i o takim drobiazgu jak budzet kancelarii
    Sejmu i Senatu. Diety tych 560 marionetek to pikus i to nawet nie pan
    pikus;-)

    > Czyli -- to nie tu leży problem.

    Ok 700000 urzednikow...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 64. Data: 2012-03-04 00:06:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2012 07:37:22 +0100, Agent napisał(a):

    > A jakoś poziom cen na wsi i małych miastach jest niższy niż w dużych
    > miastach.

    Poziom czego, przepraszam?

    Mi się bardziej opłaca jeździć z wiochy do miasta, bo i tak z cena paliwa
    zapłacę za zakupy mniej, niże lokalnie.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2012-03-04 21:40:06
    Od: kapec <k...@o...pl>

    A ja to mam w pompie.
    Do A4 mam 500km. Jechalem ta droga z przymusu ze 3x w zyciu i poki
    moge wiecej nie zamierzam. Podobnie jest z innymi autostradami. Nie
    bede jezdzil za taka kase i koniec. Moze ktos kiedys sie obudzi i
    wprowadzi jakis normalny cennik albo winiety.

  • 66. Data: 2012-03-05 08:28:42
    Temat: Re: Dymania w dup? rodaka ci?g dalszy. Po paliwach przyszed? czas na autostrady.
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-02 19:24, SkiMir pisze:

    > No oczywiście! Ktoś Cię okrada, robi w ch... a Ty w imię kapitalizmu
    > powinieneś szukać dodatkowych źródeł dochodu aby pokryć niedobory.
    > Jak nie znajdziesz, Twój problem - stracisz co masz.
    > Jak znajdziesz - przyjdą do Ciebie kolejny raz aby coś sobie wziąć.

    System doskonały. Oczywiście, przy okazji następnych wyborów, postawisz
    krzyżyk przy nazwiskach które Cię przez ostatnie n-lat ładowały w tyłek,
    bo ktoś powie, że zawsze może być gorzej:)

    A.

  • 67. Data: 2012-03-05 08:29:35
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-04 21:40, kapec pisze:
> [...]
    > bede jezdzil za taka kase i koniec. Moze ktos kiedys sie obudzi i
    > wprowadzi jakis normalny cennik albo winiety.

    Hahaha:)

    A.

  • 68. Data: 2012-03-05 08:48:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-02 22:13, SkiMir pisze:

    > Nieee, dawanie biednym jest bez sensu. Trzeba dawać tym jeszcze bogatszym.

    Prosta kalkulacja, rząd ma np. 5mld pln na zbyciu. Jeżeli da to 50mln
    biednych to tylko to przejedzą, kupując pierdoły w marketach. Kasa
    wsiąknie zysk wyjdzie za granicę. Sens żaden. Dając tą samą kasę
    bogatym, to mamy pewność, że tego nie przejedzą, więc albo zainwestują,
    albo dadzą w postaci łapówy aby zarobić więcej na czymś innym.

    A.

  • 69. Data: 2012-03-06 07:40:16
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Panów posłów jest 460 -- 38 milionowy naród akurat na utrzymanie tych 460
    > stać. Czyli -- to nie tu leży problem.

    Jasne że stać. W Egipcie czy Iranie albo też Chinach czy Korei też stać
    społeczeństwo na utrzymanie swoich władców. I to na lepszym poziomie niż u
    nas!

  • 70. Data: 2012-03-06 14:21:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-02 11:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Twierdzisz, że jeśli A i B łączy autostrada, to już żadną inną trasą nie
    > da się przejechać z A do B? ;->

    Załączniki do umowy są zdaje się tajne, ale od dawna się mówi, że to właśnie
    zagwarantował sobie w umowie koncesjonariusz: że państwo nie wybuduje/wyremontuje
    do lepszego standardu/ drogi alternatywnej.