  • 51. Data: 2011-07-01 14:23:41
    Temat: Re: Dylemat kupującego auto...
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 13:03, Jarek Andrzejewski wrote:

    > ja na szczęście mam wystarczająco duży bagażnik w aucie, by nie musieć
    > codziennie robić zakupów :-)

    Zwłaszcza warzyw, świeżych owoców i mleka. Chleb na szczęście swój piekę. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 52. Data: 2011-07-01 14:46:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 01 Jul 2011 13:23:41 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    >Zwłaszcza warzyw, świeżych owoców i mleka. Chleb na szczęście swój piekę. ;)

    Krowy nie mam, więc mleko kupuję pasteryzowane. Nie muszę codziennie.
    Ale zgadzam się: na warzywa i owoce miata jest w sam raz :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 53. Data: 2011-07-01 15:31:32
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 13:46, Jarek Andrzejewski wrote:

    > Krowy nie mam, więc mleko kupuję pasteryzowane. Nie muszę codziennie.
    > Ale zgadzam się: na warzywa i owoce miata jest w sam raz :-)

    Mleka, które może miesiąc przeleżeć kijem nie tykam, ale jak kto lubi
    same mrożonki i konserwy, nikt nie broni.

    Faktem jest, że dla jednej-dwóch osób bagażnik w focusie jest naprawdę
    zbędny, moje średnie zakupy dla trzyosobowej rodziny mieszczą się między
    oparciem fotela, a tylną kanapą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 54. Data: 2011-07-01 17:03:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Jul 2011 12:13:39 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Ja na szczęście mam sklepów pod dostatkiem, nie muszę organizować
    > wycieczki na zakupy raz na miesiąc. ;)

    Dla mnie to żaden sport jeździć codziennie po środki czystości,
    żywność trwałą/przetworzoną czy napoje, które zasadniczo kupuję
    na zgrzewki w Makro. Wolę to załatwić jednym kursem raz na
    miesiąc, niż drobić sztuka po sztuce, bo mi czegoś brakło.

    r.
    _____________

  • 55. Data: 2011-07-01 17:03:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Jul 2011 13:23:41 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Chleb na szczęście swój piekę. ;)

    Na zakwasie?

    r.
    _____________

  • 56. Data: 2011-07-01 17:05:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Jul 2011 14:31:32 +0100, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Faktem jest, że dla jednej-dwóch osób bagażnik w focusie jest naprawdę
    > zbędny, moje średnie zakupy dla trzyosobowej rodziny mieszczą się między
    > oparciem fotela, a tylną kanapą.

    Srajtaśmę też kupujesz na rolki? ;)

    r.
    _____________

  • 57. Data: 2011-07-01 17:10:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Friday, July 1, 2011, 5:05:02 PM, you wrote:

    > Srajtaśmę też kupujesz na rolki? ;)

    A Ty na palety? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2011-07-01 17:53:56
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" wrote:
    > A Ty na palety? ;)

    Srajtaśmę kupuję na zgrzewki typu "pakiet dla całej rodziny", nigdy nie
    wiadomo, czy nie będzie to potrzebne na raz. ;-))) :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 59. Data: 2011-07-01 18:19:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik ".Peeter" napisał w wiadomości grup

    (...)
    Pomocy, czy ja mam rzucać monetą? :D

    ===========

    Piszesz, żeś młody. Wprawiaj się w samodzielnym podejmowaniu decyzji. Sam
    decydujesz - sam ponosisz odpowiedzialność. Na tym polega dorosłość.

    Nie daj Boże - Twoja dziewczyna przeczyta, jaki jesteś niesamodzielny.
    Znajdzie sobie innego.

  • 60. Data: 2011-07-01 20:54:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Jul 2011 17:10:39 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > A Ty na palety? ;)

    Na zgrzewki. Paleta trochę za duża, żeby ją w piwnicy trzymać
    ;)

    r.