    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dylemat kupującego auto...
    Date: Thu, 30 Jun 2011 12:51:57 +0200

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iuhk28$nge$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Temat "co kupić" już nieaktualny, teraz jest kwestia wyboru... :D Opcje są
    > dwie:
    > 1. Toyota Avensis II, PR 04/2004, sedan, 2.0 benzyna, 160kkm...
    > 2. Ford Focus II, PR 12/2005, hatchback 3D, 2.0 benzyna, 130kkm...
    >
    > Cena obu aut identyczna. Oba auta mają dobre wyposażenie, jest dwustrefowa
    > klimatyzacja, elektryka, komputer pokładowy, radio z cd, Ford ma półskóry
    > i opcjonalne radio Sony, więc chyba ma też AUX? Reszta różnic w
    > wyposażeniu
    > jest imho mało istotna...

> [...]

    Mam Avensisa, Focusem nie jechałem. Co do ocen własności jezdych to jednak
    podejrzewam że masz rację wskazując przewagę Focusa jednak Avensis w
    zakrętach też dobrze jeździ, nie jest specjalnie miękki i nie wychyla się za
    mocno więc nie powiedziałbym że jest wybitnie antysportowy. Za to na
    koleinach mocno ciągnie. W Twoim zastosowaniu wybrałbym jednak Focusa bo
    powinien ciut mniej palić a i pewnie mniej waży więc będzie więcej frajdy z
    jazdy.