    From: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dwuramienne dyski twarde.
    Date: Fri, 7 May 2010 10:59:35 +0200

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:y7yhluy08gyk.8dlrggj1qlvr.dlg@40tude.net...
    > Był 7 maj (piątek), gdy o godzinie 0:13 *zenek* w pocie czoła
    > naskrobał(a):
    > a ci co pracują w ogródku, żebym mógł kupić sałatę to też niewolnicy?
    Jak "zenek" będzie sprzedawał sałatę za 1/10 normalnej ceny czyli po 10gr za
    główkę, to chętnie będę u niego kupował codziennie 4 główki przez okrągły rok
    ;-)
    Aha, muszę mieć możliwość odebrania jej w odległości 100m od bloku. Co do cen
    marchewki i papieru toaletowego, to chyba też nie trzeba się zapracowywać na
    śmierć, żeby je kupić :-)
    Najlepsze jest aktualnie powiedzenie: "płacić jak za zboże", które to obecnie
    jest w takiej cenie, że niektórzy palą nim w centralnym bo wychodzi taniej od
    miału czy węgla - to jest straszne, ale tak jest!
    Sorki za OT ale musiałem dokończyć ten temat, bo porównanie było niezbyt
    trafione, tzn. mimo, że można zasiać sobie na działce sałatę czy marchewkę, to
    można to zrobić w celach wyłącznie hobbistycznych bo nie zejdzie się z ceną
    poniżej pewnych kosztów.