  • Data: 2013-10-11 10:31:11
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 października 2013 19:04:03 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html
    > Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
    >
    > po chodniku?
    >
    > Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę
    >szybszym pojazdom?

    Być może bezmyślnym rowerzystą jakich wiele. Tą trasę z Wawy dobrze znam, zarówno od
    Radzymińskiej przez Ząbki, jak i od Marsa jadąc Żołnierską. Ogólnie tam często robią
    się korki, a te dwa pasy na filmie to 300m pewnie mają w Zielonce.

    Powiem tak, ja na żyletę nigdy nie wyprzedzam, ale nie raz od Ząbek musiałem za
    jednym rowerzystą kilkakrotnie się czaić na dogodny moment żeby wyprzedzić. Żadna
    frajda co chwilę jechać 30kmh za rowerem, który później Cie wyprzedzi i tak można do
    samego Wołomina jechać.

    Oczywiście, wyprzedzanie na żyletę tworzy niebezpieczną sytuację, aczkolwiek uważam,
    że zmuszanie innych użytkowników drogi do jechania 30kmh za totalny brak
    jakiejkolwiek empatii. Tam jest sporo ścieżki na długim odcinku, i całkiem dobrze się
    nią jedzie, ale rozumiem rower szosowy, nie wypada ;) .

    Rozwiązanie jest proste - ścieżki rowerowe :) Na całej tej tracie, może poza
    niektórymi momentami w Ząbkach, jest sporo miejsca na pobocze czy ścieżkę, a niedawno
    zmieniali nawierzchnie na Żołnierskiej, jak i na odcinku dalej od ronda do przejazdu
    kolejkowego......i ani milimetra nie poszerzyli.

    Buraka z puga nie komentuje, bo nie ma czego komentować.

    Pozdrawiam!