  • Data: 2013-10-10 01:52:31
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 9 Oct 2013 23:00:00 +0200 RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał:

    >Chyba rower vs. stary kaszlak.

    Nie wiem, to może 4s. Trzeba by zmierzyć. Ale faktem jest że rower
    potrafi sporo (z 50m) wyskoczyć do przodu zanim dogoni go startujący z
    tych samych świateł samochód (co nie powinno jednak być powodem do
    przebijania się pod sygnalizator, bo rower zostaje i tak po chwili
    dogoniony), chyba że samochód rusza z dużym przyspieszeniem, ale tutaj
    mówimy o typowej sytuacji, gdzie nikt nie wdeptuje gazu w podłogę.
    Swoją drogą to szybko ruszają spod świateł nieliczni kierowcy, np.
    autobusiarze i niektórzy samochodziarze, reszta zbiera się nieco
    wolniej (może zresztą i dobrze (oszczędność paliwa, bezpieczeństwo
    itp.)).