  • Data: 2017-05-13 15:22:23
    Temat: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Od: Chris <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2017 o 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > Jak jest wybór to nie widze problemu.
    > Tyle w dieslach juz wyboru własciwie nie ma.
    > I za chwile w benzynach bedzie tak samo.
    > Pytanie, po co to ludziom...?
    > Bo po co to koncernom to ja wiem...

    Silniki benzynowe również wyposaża się w koła dwumasowe, ale na razie
    dotyczy to jednostek o dużej mocy i silników turbodoładowanych.
    Dlaczego? Główne powody to ochrona układu przeniesienia napędu (silniki
    o dużej mocy), możliwość płynnego ruszania z miejsca oraz tłumienie
    wibracji na niskich obrotach (małe silniki turbo). Tak więc i w
    silnikach benzynowych znacząco wpływają na kulturę pracy układu
    napędowego i komfort jazdy.

    http://autokult.pl/2272,kolo-dwumasowe-czy-naprawde-
    jest-potrzebne-czesc-1

    --