eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasy w benzyniakachRe: Dwumasy w benzyniakach
  • Data: 2017-05-14 22:00:49
    Temat: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik s...@g...com ...

    >> > Auta staja sie trwalsze i relatywnie nie drożeją.
    >>
    >> Ze co?
    >> Trwalsze?
    >> W jakim sensie?
    >> Bo moje doświadczenia sa raczej odwrotne ale moze o czyms nie wiem.
    >>
    > W sensie że auta sie mniej psują a jak sie psują to relatywnie rzadko
    > robia to na środku drogi.
    >
    > Dziś juz nie sa te czasy że zbierasz kase na nówke sztuke malucha czy
    > poldolota czy golfa z importu i od razu planujesz co trzeba w aucie
    > zmienic/wymienic aby nim dalej jezdzić.
    >
    > I nie, nie jest tak ze auta sprzed 20 lat to takie trwałe były. Nie
    > były, masa tych aut umarła zanim była w stanie być zapamietana jako
    > trwała.
    >
    > Opowieści o golfach, mercedesach czy audi robiących po 500kkm bez
    > remontu to takie se sentymantalne anegdotki.
    >
    Cóz, ja sie po prostu nie znam...
    Ale miałem w rodzinie mercedesa 207 ktory był kupiony jako prawie szrot -
    silnik był tak wypompowany ze pod byle górke nie mogł podjechać.
    Zrobilismy remont silnika i przejechał 1,5mln km bez żadnych wiekszych
    awarii.
    Był tez Ford courier 1,9D, który kupiony z przebiegiem 100kkm był
    sprzedawany z przebiegiem 950kkm - oczywiście silnik nie ruszany.
    Zadne wtryski, sryski - nic nie padło.
    A dzis - nie ma szansy.
    >
    > Dziś można za dwie-trzy biedronkowe wyplaty kupic auto które co prawda
    > nowe nie bedzie ale zrobi kolejne 100kkm z minimalnym wkladem
    > finansowym. Stwierdzam wręcz że jest szansa ze więcej pójdzie w paliwo
    > (7*10*100*4,5=31kpln) niz w jakiekolwiek naprawy.
    >
    To ty mówisz o starych autach a nie o nowych.
    A ja mowie o nowych, czyli tych popierdółkach z dwumasami, srami, bajerami
    - powiedzmy od roku 2012.
    Masz racje - poprzednie auta sa całkiem ok.

    > Znajomi ujeżdzają różne różniste auta i ani jeden nie wtyka w nie
    > więcej niż 2-3kpln rocznie w częsciach. Zazwyczaj jest to 1000 na
    > jakiś wahacz czy hamulce. Plus te 300-500pln na przeglad i wymiane
    > plynow.
    >
    > Nawet stare escorty byly droższe w utrzymaniu od dzisiejszych fok -
    > opinia od dwu osobnych przypadków - sentymantalna anegdotka od
    > znajomych - nie z gazetowej historii i taksówkarzu co dostał za to
    > nowego merola od firmy :).
    >
    > Takie jest moje zdanie. Jesli masz inne - spoko. Trudno mi znaleźc
    > dane na poparcie tej tezy. Jak masz propozycje jak to ugryźć poza
    > anegdotami personalnymi - zaproponuj. Poszukamy danych i ugryziemy...
    >
    Na razie to trudno powiedziec ze mamy inne zdanie, bo ja mowie o względnie
    nowych autach a ty mowisz o takich co je za 6-7kpln mozna kupic.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: