eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa i tarcza.Re: Dwumasa i tarcza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Dwumasa i tarcza.
    Date: Mon, 10 Nov 2014 11:00:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141109-1, 09.11.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <54608c4f$0$2859$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1415613519 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2859 89.72.242.154:3592
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548978
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl...
    > Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.

    Mam Stilo, ale chyba w Doblo jest takie samo sprzęgło.

    > Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że kończy
    > się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę pytań:

    Jakie masz objawy awarii koła zamachowego. U mnie przy 120 kkm pękła jedna
    "blaszka" docisku i wymieniłem całe sprzęgło. Mechanik powiedział, że koło
    dwumasowe jest zupełnie wykończone, ponieważ środek swobodnie obraca o
    pewien kąt. Ponieważ nie zauważam żadnych anomalii w działaniu sprzęgła i
    okolic względem stanu fabrycznego, to zdecydowałem się nie ruszać dwumasy.
    Może źle zrobiłem?

    > 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
    > tłumiących drgania?

    Z tego co pamietam z rzucenia okiem na starą tarczę, to ona miała sprężyny
    ułożone po okręgu.

    > 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
    > sprężynami?

    Podobno ktoś to robi, ale ja nie znalazłem odpowiednika koła zamachowego do
    swojego sprzęgła.

    > 3. inne patenty?

    Zamontować zestaw koło i sprzęgło od najmocniejszej wersji.
    Tylko uważaj przy doborze części. U mnie nie zgadzały się dane w katalogach
    i EPER ze stanem fabrycznym

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: