  • Data: 2021-02-12 18:47:39
    Temat: Re: Dwor... art. 22.2 zmiana kierunku jazdy.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Feb 2021 16:23:14 +0100, Maciek

    > Według sądu migacz w lewo przed rondem to jazda w lewo na rondzie czyli
    > jazda pod prąd -> wjeżdżając na rondo nie zmieniasz dotychczasowego
    > kierunku jazdy. Rondo opuszczasz zmieniając kierunek -> tak, migać! :D +
    > skręt w prawo.

    Tylko że w polskim prawie nie ma precedensu. Jeden sąd orzeknie tak, drugi
    inaczej. Patrząc na statystykę ilu jest rondoprostowaczy w narodzie,
    statystycznie większa szansa jest że sędzia też jest rondoprostowaczem i
    orzeknie zgodnie ze swoim "rozumowaniem". :P

    > Można skonfrontować poglądy forumowiczów z interpretacją prawa przez sądy
    > (link niżej). Właściwie to co piszesz i chyba wszystko co napisał
    > JaTolko jest z tym orzeczeniem zbieżne.

    Nie wiem co za JaTolko -- musi siedzieć u mnie w kiblu, co jest znamienne.

    --
    Pozdor
    Myjk