eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwa przeglądy na rokRe: Dwa przeglądy na rok
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!newsfeed.xs3.de!callisto.xs3.de!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!npeer.a
    s286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dwa przeglądy na rok
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ss0o37$ie5$1@news.icm.edu.pl> <ss3cen$98b$1$horizn@news.chmurka.net>
    <ss64g1$hfk$1@news.icm.edu.pl> <ss66n3$t35$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1jvnxsapb1qb6$.107dgjjjqoocm.dlg@40tude.net>
    <ss6cd2$ln$1$horizn@news.chmurka.net>
    <ztaihxwasic2$.150u1x3cxaare$.dlg@40tude.net>
    <ss6f01$24s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <10asqyb8w4dy7$.nj89588lz8ga.dlg@40tude.net>
    <ss7eit$jt9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ss89le$313$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <j...@4...com>
    Date: Fri, 21 Jan 2022 10:52:25 +0100
    Message-ID: <11dnzjgzb4p7y$.clbz1vzf8ouq.dlg@40tude.net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.109.206
    X-Trace: 1642758745 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 83.30.109.206:63032
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1864
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700784
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 21 Jan 2022 10:48:12 +0100, j...@i...pl wrote:
    > On Wed, 19 Jan 2022 07:04:27 +0100, Mirek Ptak
    > <n...@n...pl> wrote:
    >
    >>Czuć coś przy rozruchu na zimno - potem już nie.
    >
    > O to, to. Generalnie czuć tleki azotu, a właściwie to dwutlenek azotu.
    > To ten specyficzny zpaszek "diesla".

    No ale co - nowoczesny diesel produkuje tylko na zimno?
    Czy zimny katalizator nie dopala?

    A stare diesle, bez kata to nie produkowaly ?

    W dodatku tlenki azotu powstaja w wysokiej temperaturze ... czy nie
    powinno byc ich wiecej na rozgrzanym silniku?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: