  • Data: 2009-06-17 08:02:42
    Temat: Re: Dwa lustra są - czas na... kompakt
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert K. napisał(a):

    > Nie, nie... ;-)
    > Jeden na mojej, drugi taszczy żonka.
    >
    > Tu nie ma czego zazdrościć - jeśli ktoś chciałby mieć dwa aparaty, to
    > przy odrobinie samozaparcia można spokojnie zanabyć - ceny nie są jakieś
    > powalające (a przynajmniej nie były przed "kryzysem")

    Jeśli miałbym Ci zazdrościć, to prędzej tego tego, że Twoja małżonka
    podziela Twoje hobby.

    > Minus jest taki, że człowiek jest wiecznie objuczony.

    Rozwiązaniem jest torba fotograficzna u boku. Właśnie trafiłem na taką
    co mi podeszła (CaseLogic z MM) i już nic nie musi dyndać na szyi a
    dostęp do sprzętu w razie potrzeby jest zdecydowanie szybszy niż z
    plecaka. A obie ręce wolne.

    > Gdy wyjdzie się gdzieś bez aparatów, to pełnia szczęścia! ;-) Ręce
    > wolne, w szyje nic nie uciska... - rewelka! I światy można spokojnie
    > pooglądac okiem, a nie szkłem ;)
    > I właśnie w sytuacjach, gdy nie chce się nosić ze sobą większego sprzętu
    > fajnie byłoby zapakować w kieszeń mały, przyzwoity kompakcik.
    >
    > Wstępnie wybór padł chyba jednak na coś z Panasonica. Muszę znaleźć
    > tylko przyzwoicie zaopatrzony sklep we Wrocku, żeby pomacać...

    Fakt, że LX-3 robi wrażenie. Na żywo nawet lepsze niż na zdjęciach.
    Pewnie bym kupił, gdyby nie kurs waluty.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek