eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze (za duze) spalanieRe: Duze (za duze) spalanie
  • Data: 2013-03-08 22:33:45
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 8 marca 2013 22:26:27 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2013-03-08 20:14, m...@g...com pisze:
    >
    > > Witam
    >
    > >
    >
    > > Pobralem wersje 4 ale albo kabel kiepski albo cracki nie dzialaja i nie moge
    zrobic dynamicznych, wywala blad, ze program niezarejestrowany.
    >
    > >
    >
    > > Zrobilem opcje Meas Blocks na biegu jalowym i w czasie jazdy:
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117450.html
    >
    > > Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/camel_117451.html
    >
    > >
    >
    > > Jesli to nic nie powie to moze zostawmy to juz bo d... zawracam a gonienie
    (niepewnego) auta po nocach srednio sensowne jest. Poza tym cieeeeezko na tym
    wyciagnac 3-4 tys obrotow ... jedzie jak mul. jechalem kiedys kilkaset metrow
    czolgiem :) to mialo kopa w porownaniu z moim autem obecnie :)
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam
    >
    > > Xiant
    >
    > >
    >
    > No teraz coś widać.
    >
    > Turbo wstaje i ładuje całkiem nieźle, momentami delikatne wahnięcia i
    >
    > przeładowania delikatne ale bez tragedii. Przepływomierz też mierzy w
    >
    > miarę sensownie, zgodnie z tym jakie jest ciśnienie w dolocie. Jedyne co
    >
    > mi się nie podoba dawka paliwa, dawka wg. przepływomierza jest trochę
    >
    > mniejsza niż dawka wg. mapy i wg. obliczonego momentu. A powinna być
    >
    > nieco większa niż obliczona z "torque" a nieco mniejsza niż żądana z
    >
    > mapy ale to by nie powodowało aż takiej tragedii że nie jedzie wcale.
    >
    >
    >
    > Wiesz co konkretnie było robione w tym samochodzie? Co Ci zmieniali?
    >
    > Jaki był powód naprawy? Robiłeś swapa na inny silnik czy po prostu
    >
    > wysiadł Ci i zmieniałeś na drugi taki sam? Osprzęt został ten sam?
    Witam

    Wymieniali silnik (w starym korbowod wylazl pozwiedzac), co do osprzetu "wybierzemy
    to co lepsze" czyli czesc czesci byla z mojego silnika, np. rozrzad mial z 15 tys,
    tak samo pasek wielorowkowy i wszystkie rolki.
    Wiecej szczegolow nie znam, z dopytywaniem bylo opornie.
    Auto nie to, ze nie jezdzi, przyspieszenie jest straszne (prawie go nie ma,
    dynamiczniejsze byly chyba starenkie SDI) i spala na poziomie 8 do 9l/100, na dodatek
    silnik szarpie przy gaszeniu co na moja wiedze wskazywalo by na problem z
    podcisnieniami (tak przynajmniej kiedys podobny objaw mi tlumaczono).
    Dla mnie wyglada jak by paliwo "przelatywalo" przez silnik nie dajac tyle mocy ile
    powinno, pytanie (moze glupie) co i jak mozna zmienic ?


    Pozdrawiam
    Xiant

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: