  • Data: 2015-01-29 20:50:41
    Temat: Re: Duże wyświetlacze alfanumeryczne LCD?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 20:45:28 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > Zachariasz Dorożyński pisze:
    > [..]

    tego nie można było mieć. W sprzedaży jest świecąca folia. Zasilanie raczej banalne
    400Hz ze 100V. Można z takiej folii wycinać co się chce i pocięta dalej świeci.
    Tłumaczyć i objaśniać jak zrobić dowolny wyświetlacz?

    > Doczytałeś to o niskim zużyciu energii?
    >

    > --
    > AlexY
    > http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Odpisywałem Markowi co by oddał królestwo. Jeśli użyć do zasilania baterii
    ktyptonitowej to problemu nie będzie. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się
    nie lubi.