eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDuze spalanie zimaRe: Duze spalanie zima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Duze spalanie zima
    Date: Sat, 04 Dec 2010 10:28:37 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 35
    Message-ID: <idd1ns$hil$1@news.mm.pl>
    References: <id85r3$pn0$1@inews.gazeta.pl> <id86ep$la7$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <id86q2$mrt$1@news.onet.pl> <id87ui$r56$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <id8fsf$n0i$1@news.onet.pl> <id8opl$21tq$3@news.mm.pl>
    <4cf834aa$0$22805$65785112@news.neostrada.pl> <ida860$1kcp$3@news.mm.pl>
    <4cf907eb$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1291455036 18005 81.190.86.247 (4 Dec 2010 09:30:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Dec 2010 09:30:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cf907eb$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331124
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-03 16:08, to pisze:
    > begin Karolek
    >
    >> W przecietnej taczce tak.
    >> Jak masz wielka dziure pod silnikiem to faktycznie bez sensu zaslaniac
    >> chlodnice.
    >
    > Dolna osłona, jeśli jest, to po to, żeby chronić silnik przed brudem, ew.
    > zmniejszać hałas,

    Glownie po to.

    > nigdy nie jest specjalnie szczelna, zwykle ma nawet
    > specjalnie zaprojektowane wloty powietrza, nie ma więc większego
    > znaczenia dla temperatury w komorze silnika.
    >

    I widzisz, to odroznia samochod od taczki, ze nie jest tak jak piszesz.
    U mnie oslona, a raczej 3 oslony z wygluszeniem, szczelnie oslaniaja
    silnik i skrzynie biegow, nawet dali specjalne metalowe oslony dookola
    wylotu rury wydechowej, zeby otwory byly jeszcze mniejsze.
    Od gory maska ma dookola uszczelki.
    Skutek taki, ze zima silnik rozgrzewa sie bardzo szybko, chociaz to
    diesel, a latem pod maska jest doslownie piekarnik.

    > Kto nie wierzy niech włoży termometr pod maskę, rozpędzi się do 100 km/h
    > z kawałkiem tektury za grillem lub bez to sam się przekona, że wpływ tej
    > tektury jest żaden.

    Widac inzynierowie, ktorzy zaprojektowali wersje skandynawskie nie maja
    zielonego pojecia co robia, powinni zatrudnic to, zeby im powiedzial, ze
    bzdury projektuja :>

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: