  • Data: 2010-12-03 08:55:38
    Temat: Re: Duze spalanie zima
    Od: szymo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dwóch poprzednich autach miałem takowe wynalazki i szczerze mówiąc nie
    > zauważałem istotnej różnicy :-).

    U mnie zawsze była szczególnie w dni takie koło 0st to bardzo szybko
    było czuć jak w kabinie robi się ciepło po paruset metrach. Zaś w mrozy
    takie jak teraz -10 -15 po prostu dało się w środku wytrzymać, bo bez
    przesłony potrafiłem dojechać do pracy 20km i było ledwo letnio.
    Może też ma to znaczenie że jestem zmarźlakiem i lubie mieć ciepło w
    samochodzie :)