  • 11. Data: 2020-01-27 13:11:52
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mają/mieli parę modeli "beztunelowych".
    Po jeździe takim aż się dziwię, po co w europejskich autach z przednim napędem (np.
    Passat) te wielkie tunele?

    -----

  • 12. Data: 2020-01-27 14:18:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 09:51, Maciek pisze:

    > Znacie jakieś kombi z bardzo dużym bagażnikiem (będzie jeździć owczarek
    > niemiecki) i normalną, 3-osobową kanapą z tyłu? Ford S-Max nie daje rady
    > (kufer za krótki, przy psie zostaje zero miejsca na bagaż), Insignia Tourer
    > z kolei ma z tyłu 2,5 miejsca zamiast 3. Szukałem Voyagerów. Odyssey itp.,
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    Zafira B.

  • 13. Data: 2020-01-27 14:23:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/01/2020 08:51, Maciek wrote:

> [...]
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    Insignia B. Dwojka dzieci z tylu i Am Staff w kombi daja rade.

  • 14. Data: 2020-01-27 14:25:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/01/2020 13:23, K wrote:

    > Insignia B. Dwojka dzieci z tylu i Am Staff w kombi daja rade.

    ok, nie doczytałem o budżecie.

  • 15. Data: 2020-01-27 15:56:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 14:18:19 +0100, collie napisał(a):

    > Zafira B.

    Ma być duży, a Zafira jest mała i ciasna.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2020-01-27 15:57:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 13:25:02 +0000, K napisał(a):

    > ok, nie doczytałem o budżecie.

    Nie doczytałeś też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
    pół.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2020-01-27 16:55:01
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 08:57:02 UTC-6 użytkownik Maciek napisał:

    > Nie doczytałeś też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
    > pół.

    Nie stac cie. Dobrze kombinowales z odysejem. Do kombiaka ci sie to wszystko nie
    zmiesci.
    Albo zmien psa na mniejszego albo pogodz sie z tym ze nie wszystko zabierzesz.
    Multipli ci nie sugeruje bo tez wybrzydzisz. Tak samo dacia.

  • 18. Data: 2020-01-27 16:56:40
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 06:12:18 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Mają/mieli parę modeli "beztunelowych".
    > Po jeździe takim aż się dziwię, po co w europejskich autach z przednim napędem (np.
    Passat) te wielkie tunele?

    Zazwyczaj tam idzie rura wydechowa.
    No i nieco usztywnia karoserie.

  • 19. Data: 2020-01-27 17:23:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Każde auto z tunelem ma co najwyżej 2 1/2 miejsca z tyłu.
    Jak nawet da się usiąść bez składanego stolika włażącego w kręgosłup, to już nie ma
    gdzie zmieścić nóg.

  • 20. Data: 2020-01-27 18:18:06
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 09:51, Maciek pisze:

> [...]
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    Renault Espace.
    Wszystkie fotele pełnowymiarowe ( w wersji 7 os). Jak wersja 5 osobowa,
    to psa z budą do bagażnika wsadzisz.