  • Data: 2016-03-06 20:25:35
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > W tv24 podali, że to prawa tylna opona,
    > a na fimiku widać, że jadą lewym pasem,
    > więc pobocze złapać trudno tą stroną :-)

    Jeśli przyczyną utraty panowania było rozpadnięcie się opony, to jej
    fragmenty będą kawałek drogi nim samochód zaczął jeździć poza jezdnią.

    Jeśli opona została rozerwana z powodu jeżdżenia bokiem po poboczach, to
    nie będzie śladów wcześniej.

    Pęknięcie takiej opony, zwłaszcza tylnej, nie powinno spowodować jakiś
    cyrków z zachowaniem samochodu, ale tu jeszcze dochodzi reakcja kierowcy na
    huk. Bo auto ciężkie, koła duże, ciśnienie w oponach pewnie spore, to i
    pękając musi nieźle huknąć.
    Bo film nakręcony z przeciwka pokazuje zupełny brak kontroli nad autem -
    jedna kontra, druga kontra i rów.
    ---
    I to takie dziwne jest, że nie zdążył zareagować na nieoczekiwane zdarzenie
    ? Mnie w tym wszystkim nieco śmieszy "wielkość" sprawy choć oczywiście
    wykluczyć nie da się zamachu :-)