  • 11. Data: 2014-05-04 21:35:07
    Temat: Re: Dual SIM w Auchan. Media-tech MT842.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Bez przesady. Jednym z głównych powodów, dla których ktoś używa telefonu
    > dual-SIM jest niechęć do targania 2 aparatów - jednego ze swoim
    > prywatnym numerem, drugiego ze służbowym.
    Może masz racje, ale w tym przypadku takie coś nie istnieje. tzn masz
    już 2 telefony, oczywiście żaden nie ma systemu i jakichkolwiek
    zaawansowanych możliwości. Aby nie musieć targać 2 urządzeń, za własne
    pieniądze kupujesz trzecie z dualsim? Jaja sobie robisz? Nie twierdzę ze
    się nie da, ale znasz kogoś kto tak zrobił?

    ToMasz

  • 12. Data: 2014-05-04 22:26:30
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > Może masz racje, ale w tym przypadku takie coś nie istnieje. tzn masz już
    > 2 telefony, oczywiście żaden nie ma systemu i jakichkolwiek zaawansowanych
    > możliwości.

    Chodziło mi tylko o przypomnienie, że drzewiej dual-SIM używało się również
    do rozdzielenia połączeń prywatnych od służbowych lub "ogłoszeniowych", nie
    tylko do podziału rozmowy / internet.

    > Aby nie musieć targać 2 urządzeń, za własne pieniądze kupujesz trzecie z
    > dualsim?

    Dlaczego za swoje? Jeśli już, to za firmowe.

    > Jaja sobie robisz? Nie twierdzę ze się nie da, ale znasz kogoś kto tak
    > zrobił?

    Coś Ci powiem - ja robię sobie takie jaja, że od dawna używam tylko swojego
    numeru prywatnego do załatwiania spraw służbowych. Co więcej - podaję go
    publicznie w swojej służbowej stopce. Robię tak po krótkiej przygodzie z
    aparatem dual-Sim i jeszcze krótszej z targaniem 2 aparatów. Stać mnie na
    taką wygodę ;->

    JoteR

  • 13. Data: 2014-05-04 22:54:50
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Dual SIM w Auchan.
    > Media-tech MT842, cena 49 zł 99 gr.
    > Promocja od 02.05.2014.

    Oglądałem toto, gdy było w poprzedniej promocji. Na mój gust to nieco
    unowocześniony Huawei G5500. Zrezygnowali m.in. z pseudosłownika T9. Do
    rozmów się nadaje, ale poza tym to nawet SMSy ciężko pisać (dziwaczne
    przełączanie wielkości liter i trybów pisania).

    Leżało tego sporo wtedy (koniec marca) w cenie 59,99 i nikt się tym nie
    interesował.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2014-05-05 02:18:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Antosek" lk36k7$n1v$...@n...news.atman.pl

    > Dual SIM w Auchan.

    -- Czy jest możliwość skopiowania karty SIM?

    -- Co ma pan na swej myśli?

    -- Chcę mieć dwie karty z jednym kontem,
    tak aby je włożyć naraz do dwóch różnych
    telefonów i mieć na tych telefonach ten
    sam numer telefonu...

    -- Aha... Chce pan włożyć dwie takie karty
    SIM do telefonu dualSIMowego?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-05-05 02:20:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" lk69es$mt4$...@n...news.atman.pl

    > Do rozmów się nadaje, ale poza tym to nawet SMSy ciężko pisać (dziwaczne
    przełączanie wielkości liter i trybów pisania).

    IMO SMS służy tylko do odbierania jednorazowych kodów dostępowych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'