  • 61. Data: 2015-09-28 20:01:10
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 19:15:32 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > skąd wyciągnąłeś takie wnioski?

    Cytuje

    "Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień transmisję
    danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę,
    że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d... pupy :P "

  • 62. Data: 2015-09-28 21:14:07
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 20:01, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d... pupy :P "

    Ok, a teraz wytłumacz jak z tego zdania wyciągnąłeś wniosek, że nie
    zdaję sobie sprawy z istnienia telefonów ze sztywno przypisanymi slotami
    (jak np. mój ś.p. v987)?!

  • 63. Data: 2015-09-28 21:26:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 21:14:07 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > Ok, a teraz wytłumacz jak z tego zdania wyciągnąłeś wniosek, że nie
    > zdaję sobie sprawy z istnienia telefonów ze sztywno przypisanymi slotami
    > (jak np. mój ś.p. v987)?!

    Poniewaz zamiast pisac o traumach obrazajac przedpisce, napisalbys "wiekszosc modeli
    dziala tak jak opisalem" lub cos podobnego, pozostawiajacego mozliwosc niemoznosci
    sprzetowej opisanych przelaczen.

  • 64. Data: 2015-09-28 21:40:02
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-28 o 21:26, krzysztofsf pisze:

    > Poniewaz zamiast pisac o traumach obrazajac przedpisce, napisalbys "wiekszosc
    modeli dziala tak jak opisalem" lub cos podobnego, pozostawiajacego mozliwosc
    niemoznosci sprzetowej opisanych przelaczen.

    Nie wydaje mi się żebym gdziekolwiek obraził Trybuna. Jeżeli tak by było
    to z pewnością by mnie upomniał.

    Mój post sięgał stwierdzenia, że DS nie pozwalają na to czy tamto, co
    było nieprawdą bo jak najbardziej można takie efekty osiągnąć, co wiem z
    własnego doświadczenia (DSS w moim K3Note) lub opisów w internecie (DSA
    - tutaj nie mam 100% pewności).

    Nie odpowiadam za nadinterpretacje i dziwne uproszczenia, których
    autorem jesteś ty.

    > pozostawiajacego mozliwosc niemoznosci sprzetowej opisanych przelaczen.

    To chyba jest nie po polsku, przykro mi ale nie rozumiem.

  • 65. Data: 2015-09-29 01:38:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-27 16:45, Czarek pisze:

    > 87,4 Mbit/s to 87,4 Mb/sek

    > 1 Mbit/s to 1 Mb/s
    >

    > Zapoznaj się z jednostkami i ich oznaczeniami zanim zaczniesz w tak
    > głupi sposób formułować zapytania.

    Podałam takie jakie podali na speedtest itp.

    --
    animka

  • 66. Data: 2015-09-29 01:45:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-27 23:54, PlaMa pisze:
> [...]
    slotow na ten z 4G i ten z 2G (wykluczajace jakakolwiek transmisje danych, lacznie z
    MMS)

    > Jednak to ty jesteś do tyłu. Są nawet tanie smartphony, które pozwalają
    > softwareowo przełączać tryby na slotach SIM.
    Na moim LG co leży w szafie jest przełącznik do przełączania kart, ale
    nie ma za to GSM 1800 i z Aero2 nici są.
    Zaś Aero2 to

    --
    animka

  • 67. Data: 2015-09-29 10:32:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-28 o 19:29, PlaMa pisze:

    > weź to chłopie rozpisz po ludzku bo nic nie załapałem.

    Na lejku 32kb/s ściągnie 8gb miesięcznie. Nie sprawdzałem poprawności
    wyliczeń.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2015-09-29 20:06:40
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-29 o 10:32, Liwiusz pisze:

    > Na lejku 32kb/s ściągnie 8gb miesięcznie. Nie sprawdzałem poprawności
    > wyliczeń.

    to chyba wyliczenia wynikające z miłości do mnożenia, bo niewiele więcej
    są warte :P

  • 69. Data: 2015-09-29 20:59:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-29 o 20:06, PlaMa pisze:

    > to chyba wyliczenia wynikające z miłości do mnożenia, bo niewiele więcej
    > są warte :P

    Jak to eneuel - pogawędzi, a niewiele zrobi.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2015-09-29 23:18:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 56097938$0$8383$6...@n...neostrada.pl

    > to rzeczywiście seks oralny przez szkło, niemniej jaklo ciekawostkę dodam, że
    wystarczy by obsłużyć ostrzeżenia Yanosika :) to już
    > coś do samochodowego Media Center na androidzie :)

    M@ile, grupy dyskusyjne, pogoda, AGPS, NTP, wiadomości
    z małymi obrazkami, aplikacje bankowe...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'