  • Data: 2015-09-30 11:29:55
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" mufsk6$msk$...@n...news.atman.pl

    > Nie chodzi o to ile można ściągnąć w ciągu miesiąca, tylko jaka jest
    > chwilowa prędkość. Jak chcę sprawdzić maila raz dziennie, to 25 mb
    > starczy i nie chcę czekać na sprawdzenie 15 minut na lejku.

    Ja też nie chcę. Błąkasz się w zaświatach -- m@ile mają setki
    bajtów, czasami pojedyncze kilobajty. Ściąganie pojedynczych
    m@ili trwa tyle, co dogadanie się z serwerami -- ściąganie
    nie zajmuje czasu nawet na lejku. (pertraktacje z serwerem
    nie obciążają łącza)

    Animka pojmuje z tego tyle, co Ty, ale ona (w odróżnieniu do
    Ciebie) ma świadomość swej niewiedzy. :)

    25 MB z lejkiem Virgin to kilka minut dziennego transferu.

    25MB to około 250Mb (mnożenie przez 8 nie zawsze ma sens,
    choć i 10 niekoniecznie jest trafnym współczynnikiem)
    250Mb/32Kb to 8000 -- nieco ponad 133 minuty miesięcznie.

    Mniej niż 5 minut dziennie. (4 minuty i 23 sekundy)

    Zapewne mając 25 MB miesięcznie trzeba wyłączyć wszystkie
    aplikacje typu pogoda -- ciągnące informację w tle. Jesteś
    raczej teoretykiem; ja -- pragmatykiem.

    -=-

    Na lejku nie można oprzeć VoIPa i radia netowego. Po co mi VoIP
    w czasach niemal darmowych połączeń GSM? I po co mi to radio?

    Nad Solorzem Virgin góruje: stabilnością; niskim poborem
    energii w telefonie; kosztem; mieszczeniem na jednej SIMce
    i rozmów, i netu; brakiem kapci; możliwością korzystania z 2G...
    (zazwyczaj tylko jeden slot obsługuje 3G)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'