  • Data: 2015-09-26 01:52:17
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 września 2015 23:27:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > - niewiadomo kiedy
    > - na komputerze
    >
    > --
    > Liwiusz

    Rowniez sporo korzystam z MMS w obie strony, typu "o ta ksiazke chodzilo?" w zyciu
    codziennym.
    Nie mam profili spolecznosciowych a i internet w komorce wlaczam na krotkie sesje
    tylko wtedy gdy chce skorzystac, oszczedzajac baterie , poniewaz rozladowuje ja
    intensywnie czynnoscimi nie wymagajacymi lacznosci internetowej.

    Wszelkie komentarze pojawiajace sie przy dyskusjach na temat archaicznosci MMS na
    rzecz nowoczsnosci przesylania informacji graficznych facebookiem czy innymi kanalami
    sa dla mnie rowniez bezprzedmiotowe z powyzszych wzgledow.