  • 1. Data: 2011-03-09 22:08:54
    Temat: Dscaler zawiesza Windows XP
    Od: "Adam Nastula" <2...@a...pl>

    Co moze byc przyczyna zawieszania sie systemu Windows XP podczas
    uruchamiania Dscalera 4.1.15? Wystepuje to od jakiegos czasu, nie od
    poczatku. Co wiecej, nie jest to regula - nigdy nie wiadomo, kiedy to
    nastapi, ale nastepuje bardzo czesto. Nie pomaga wtedy "zwykly" reset.
    Trzeba komputer wylaczyc i ponownie wlaczyc, wtedy system sie "odwiesza" i
    Dscaler dziala, tzn. mozna ogladac TV na
    komputerze. Myślalem poczatkowo, ze jest to wina Flash Playera, z ktorego
    aktualizacja mialem ostatnio klopoty. Jednak mimo tego, ze aktualizacja
    niedawno wreszcie sie udala, system nadal sie zawiesza.
    Karta TV - Leadtek Winfast DV2000.
    Tuner wykrywany przez Dscalera - Philips FMD1216ME MK3 Hybrid (PAL). Jednak
    na tym tunerze nie miałem wszystkich kanałów i zmieniłem go "recznie" na
    Philips FQ1216ME MK3 (PAL/SECAM multi). Na tym tunerze wszystkie kanaly sa,
    dzwiek jest, ale obraz nie zawsze jest idealny, m.in. na niektorych kanalach
    sa widoczne niezbyt duze, ale jednak odbicia. W zwiazku z tym mam kolejne
    pytanie - czy jest to wlasciwy tuner?

    Pozdrawiam

    Adam Nastula

  • 2. Data: 2011-03-09 23:29:38
    Temat: Re: Dscaler zawiesza Windows XP
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-09 23:08, Adam Nastula pisze:
> [...]
    > poczatku. Co wiecej, nie jest to regula - nigdy nie wiadomo, kiedy to
    > nastapi, ale nastepuje bardzo czesto. Nie pomaga wtedy "zwykly" reset.

    NTG
    FUT pl.comp.os.ms-windows.xp

  • 3. Data: 2011-03-10 05:23:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam Nastula napisa?(a):

> [...]
    > uruchamiania Dscalera 4.1.15? Wystepuje to od jakiegos czasu, nie od
    > poczatku. Co wiecej, nie jest to regula - nigdy nie wiadomo, kiedy to

    To proste - masz za stary bo nie kompatybilny z Windowsem zasilacz.
    Musisz użyć certyfikowanego do pracy z taką wersja Windowsa jaką masz ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-03-12 19:25:19
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    > Adam Nastula napisa?(a):

    > To proste - masz za stary bo nie kompatybilny z Windowsem zasilacz.
    > Musisz użyć certyfikowanego do pracy z taką wersja Windowsa jaką masz ;)
    >
    > j.
    Fantastyczne poczucie humoru. Pierwszy raz spotykam się z czymś tak
    wysublimowanym!