  • 1. Data: 2013-07-09 00:50:49
    Temat: Drzewo zabiło pijanego kierowcę BMW i 3 pasażerów ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Wielokrotnie pisano na pmsie, że drzewa nie zabijają ... a tu
    taki psikus:

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130628/PRZEMYSL/130629634

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-07-09 06:32:41
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    > Wielokrotnie pisano na pmsie, że drzewa nie zabijają ... a tu taki psikus:
    >
    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130628/PRZEMYSL/130629634

    Takiego BMW jeszcze nie widziałem ;-)

    Paweł

  • 3. Data: 2013-07-09 15:35:21
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-09 06:32, Paweł Muszyński pisze:

    130628/PRZEMYSL/130629634

    > Takiego BMW jeszcze nie widziałem ;-)

    Mało widziałeś. Nie dla jednego w tym kraju jest to wymarzony model BMW.

    Że tak nie spadają te drzewa na ... skurwysynów.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-07-09 16:20:54
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    130628/PRZEMYSL/130629634

    > Takiego BMW jeszcze nie widziałem ;-)

    Bardzo
    Mały
    Wóz

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 5. Data: 2013-07-09 17:38:05
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 00:50:49 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
    > Wielokrotnie pisano na pmsie, że drzewa nie zabijają ... a tu
    >
    > taki psikus:
    >

    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130628/PRZEMYSL/130629634

    To jakieś tuskowe oszustwo. Nie ma pancernych drzew. Drzewo (np. brzoza) jest
    przecież miększe od metalu, więc powinna się przełamać na dachu tego samochodu.

  • 6. Data: 2013-07-09 19:29:11
    Od: Waz <w...@o...pl>

    > Wielokrotnie pisano na pmsie, że drzewa nie zabijają ... a tu taki psikus:
    >
    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130628/PRZEMYSL/130629634

    w tamtym rejonie Polski jest dużo drzew

  • 7. Data: 2013-07-10 00:16:06
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    130628/PRZEMYSL/130629634

    Sprzedam Seiczento. Uszkodzony pszud. Przed wypadkiem bezwypadkowe.
    Jeden właściciel (kobieta). Twardy dowud. 1,1 MPI, klima, nie palone w
    środku, ładna tapicerka. Nowy tumik. Po przeglądzie (zbieżność, wymiana
    rozrządu, wycieraczek, nowy lewy przedni kierunek). Zapraszam do
    oglądania - okolice Pleszewa.
    http://www.allegro.pl_szołajtem.zerozerosiedem.bepię
    ćturbodizelbenzynawkombinakołpaku
    ;)