  • 1. Data: 2010-12-08 11:19:53
    Temat: "Drutowanie" bezpiecznikow - ciekawostka
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Ostatnio sporo dyskusji o bezpiecznikach i roznicowkach, to pomyslalem
    ze sie podziele zdjeciem.
    Wszyscy sie beda smiac z drutowania bezpiecznikow i doradzac, ze to
    zly pomysl.

    a w sklepie jest do kupienia:
    http://www.bawolski.byethost11.com/drupal-6.6/node/3
    0
    Ale w tym sklepie same "inne" wtyczki ;)

    Marcin

  • 2. Data: 2010-12-08 11:55:06
    Temat: Re: "Drutowanie" bezpiecznikow - ciekawostka
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2010-12-08 12:19, Marcin pisze:
> [...]
    > http://www.bawolski.byethost11.com/drupal-6.6/node/3
    0
    > Ale w tym sklepie same "inne" wtyczki ;)

    z innej beczki...
    możesz dać linka do generatora qrcode którym robiłeś kod? :)

    --
    ZeN

  • 3. Data: 2010-12-08 12:41:20
    Od: "komar" <k...@o...eu>

    W starych czasopismach elektronicznych były nawet podawane tabele grubości
    drutu miedzianego dla bezpieczników na dany prąd. Pamiętam,że 0,5mmm jest na
    20A. Własnie stosuję taki drut na bezpieczniki 20A z powodzeniem.

  • 4. Data: 2010-12-08 12:47:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Marcin wrote:
> [...]
    > http://www.bawolski.byethost11.com/drupal-6.6/node/3
    0
    > Ale w tym sklepie same "inne" wtyczki ;)

    drut to drut, byl odpowiedni bo ja widzialem majstrow (nie elektrycy ale pewnie
    swoja maszyna np cykliniarka przeciazyli instalacje) ktorzy dali jakies 5 zyl
    jakies 0,3mm nie wiem, ale bylo ich sporo a jak ktos tu pisal 0,5 na 20A - a
    oni dali pewnie na 100A.

    Swoja droga CH w DU firmie (oj zapomnialem, niemiecka zielone logo chyba) z
    bezpiecznikami typu automat na szyne din. To sa gowna pieprzone, mialem zwarcie
    wywolane przepalajaca sie zarowka i bezpieczniki te padaja jak muchy, wajcha
    juz nie zaskakuje do gory. JEDNORAZOWKA a zwarcie bylo od zarowki tylko!!!

    CH wam w DU jesli tak wyglada automat, wyjecie tego i wymiana = $$$ no i
    zerwanie plomb i pieprzenie sie ze srubokretem, koniecznosc wylaczenia glownego
    zabezpiecznia chyba tez z plomba. Do DU takie "nowoczesne" jednorazowki!!!!

  • 5. Data: 2010-12-08 13:05:45
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:idnrn9$gle$...@n...onet.pl,
    ZeN <z...@n...spam.pl> nastukał:
    > z innej beczki...
    > możesz dać linka do generatora qrcode którym robiłeś kod? :)

    możesz tu:
    http://www.i-nigma.com/CreateBarcodes.html

    --
    VSS

  • 6. Data: 2010-12-08 13:06:59
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    wiadomosci:e0df20d1-0b8c-44cd-90ec-3cf813f99e33@a17g
    2000yql.googlegroups.com,
    Marcin <m...@o...pl> nastukal:
    > a w sklepie jest do kupienia:
    > http://www.bawolski.byethost11.com/drupal-6.6/node/3
    0
    > Ale w tym sklepie same "inne" wtyczki ;)

    w pewnych kregach istnie tylko drutowanie bezpiecznków, wymiana jest
    wielokrotnie drozsza.

    --
    VSS

  • 7. Data: 2010-12-08 13:19:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    sprawdzilem dokladnie - bezpiecnzik b16 firmy Moeller , jednorazowka wyjatkowo
    droga i upierdliwa w wymienie. Dziekujemy za takie innowacje.

  • 8. Data: 2010-12-08 13:51:28
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" napisał w wiadomości grup

    Marcin wrote:
> [...]

    zyl
    jakies 0,3mm nie wiem, ale bylo ich sporo a jak ktos tu pisal 0,5 na 20A - a
    ---------------------

    Pamiętam jak za komuny rozbudowali naszą malutką szkołę do rozmiarów
    blokowiska ale przyłącze zostało stare, no i wywalało korki to wszystkie
    bezpieczniki były drutowane ale gwoździem, pięknie to się świeciło, żar bił
    z tej skrzynki, cud że któregoś z nas tam nie zabiło podczas zabawy albo że
    szkoła się nie wypaliła :)

  • 9. Data: 2010-12-08 14:10:41
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    > z innej beczki...
    > możesz dać linka do generatora qrcode którym robiłeś kod? :)

    Dokladnie nie pamietam, mogla to byc i-nigma ktora juz ktos przywolal
    w linku ponizej.
    Marcin

  • 10. Data: 2010-12-08 14:37:13
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Uzytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisal w wiadomosci
    > sprawdzilem dokladnie - bezpiecnzik b16 firmy Moeller , jednorazowka
    > wyjatkowo droga i upierdliwa w wymienie. Dziekujemy za takie innowacje.

    Przekroczyles zwarciem dopuszczalny prad wylaczania, rzedu 6kA
    Zarówka czy inny powód nie ma znaczenia
    Flikowany bezpiecznik bez piachu rozpadlby sie na strzepy