  • Data: 2009-06-12 05:57:31
    Temat: Re: Drukowany radiator
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h0rvtb$qso$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ktoś pomógłby mi znaleźć przykłądy "drukowanych radiatorów" - tzn.
    > podana wielkość i kształt wraz z rezystancją termiczną? Problem mój jest
    > taki, że chcę takie coś uzyskać w domu, więc na płytce jednostronnej, bez
    > przelotek na drugą stronę czy do płaszczyzny masy i chcę w ten sposób
    > rozproszyć (przy normalnej pracy) ok 1,5W (fajnie by bylo 2,5W), a ma to
    > wytrzymać nawet 2,8 do 3,8W w czasie "awarii". I nie wiem czy to w ogóle
    > jest realne... może się nie bawić, tylko zrobić mały kawałek miedzi a do
    > niego przykręcić (smarując pastą!) radiator??

    Nie napisałeś z czego chcesz odprowadzać to ciepło.
    Jeżeli są to elementy typu tranzystor, tyrystor czy dioda to są do nich
    bardzo fajne małe radiatorki np. takie:
    http://www.tme.eu/radiator-typu-u-22kw-953mm-czernio
    ny-to220to202/arts/pl/a05/d01pa.html
    a tu masz cały "arsenał"
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=r
    adiator&idp=1#id_category%3D21%26search%3Dradiator%2
    6md5%3Dt41eba6bd978c1c0e1fb8b18941c6fe6d%26page%3D1%
    2C20
    Kupisz je praktycznie w każdym sklepie elektronicznym.