  • Data: 2011-02-15 01:23:56
    Temat: Re: Drukowanie -powrót zagadnienia.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-14 19:55, Marek Dyjor pisze:

    > jak lubisz płacić to twój wybór :)
    >
    > R800 to dobra drukarka tylko tusze sa drogie jak zresztą do każdego
    > EPSONA...
    >
    > R2400 z CISem to super drukarka A3+ a koszt druku jest mierny...

    Ja od niedawna drukuję w drukarce Brother MFC 250C. Drukarka "jedzie"
    już na zamiennikach.
    Bardzo ładnie drukuje zdjęcia, nie przekłamuje. Na poczatku dla
    sprawdzenia wydrukowałam na zwykłym papierze A4, teraz drukuję na
    fotogradicznym. 40 sztuk arkuszy papieru fotograficznego na Allegro
    kosztuje ponad 11 zł. To chyba niedrogo?

    --
    animka