  • 1. Data: 2010-02-13 23:27:51
    Temat: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Witam, szukam dostawcy w zasadzie usługi w kraju albo w mazowieckim. Interesuje
    mnie rozwiązanie w którym kupuję (dzierżawa odpada) drukarki, trafiają one do
    właściwych lokalizacji od tego momentu supporują się same tzn. przez internet
    (smtp czy jakikolwiek inny sposób) wysyłają do dostawcy komunikaty
    diagnostyczne np. skończył się toner, wymagany przegląd itd. i dostawca wysyła
    serwisanta do urządzenia. Do tego jakiś centralny panel do
    raportowania/zatwierdzania rozliczeń. Przy czym chodzi o urządzenia dla grup
    roboczych, duże i średnie. Żadne tam produkcyjne kobyły z gwarancjami
    dostępności itd.

    Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2010-02-14 09:33:44
    Temat: Re: Drukarki MFP z funkcją "auto support"
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań.
    > :)

    Zdaje się, że każdy z producentów ma coś takiego. Ostatnio chwalił się
    Ricoh.

  • 3. Data: 2010-02-14 21:54:43
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > dostępności itd.
    >
    > Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań.

    Niedawno firma SIETOM proponowala mi takie rozwiazanie z wlasnym autorskim
    systemem (o nazwie FLORET jesli dobrze zapamietalem)...
    Dostepne z niemal kazda drukarka, a platnosc od kazdej wydrukowanej strony
    A4 (nie placisz za materialy eksploatacyjne, serwis itp, tylko za wydruk).
    Ale nie wiem, czy swiadcza uslugi w mazowieckim, bo oni ze Slaska :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2010-02-15 00:06:43
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hl9rf7$ktn$1@inews.gazeta.pl>, Michal AKA Miki napisał(a):

> [...]
    > A4 (nie placisz za materialy eksploatacyjne, serwis itp, tylko za wydruk).
    > Ale nie wiem, czy swiadcza uslugi w mazowieckim, bo oni ze Slaska :)

    Jeśli nie przekręciłeś nazwy, to SIETOM ma lokalizację w Wawie, w okolicy
    pl. Bankowego.
    Ale są potwornie drodzy, także nie polecam ich usług.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-02-15 18:37:25
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> [...]
    > dostępności itd.

    > Znacie coś takiego? Jeżeli tak to proszę o wskazanie kierunku poszukiwań. :)

    My mamy takie coś z MFP firmy Canon z ich oprogramowaniem UniFlow.
    Póki co nie mamy żadnych problemów, chociaż wybraliśmy wymianę tonerów samodzielnie
    przez pracowników oddziałów, jako że jest to bajecznie proste. Ale tonery drukarka
    zamawia już sama.

    http://www.canon.pl/For_Work/Solutions/Solutions/Off
    ice_Software/uniFLOW.asp

    z urządzeń wybraliśmy Canon iRC3080 oraz Canon iRC2380i

    --
    gs

  • 6. Data: 2010-02-24 08:46:50
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 14 Lut, 00:27, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> [...]
    >
    > --

    lexmark optra oprogramowanie markvision professional