  • 1. Data: 2011-08-26 08:02:14
    Temat: Drukarka potrzebna
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Potrzebuję drukarki etykiet/kodów paskowych.
    Ale żeby za łatwo nie było:

    druk wielkości karty kredytowej, lub ciut większy.

    Na papierze samoprzylepnym.

    Na etykiecie/wydruku dwa takie same kody kreskowe, jeden ned drugim.

    Każdy z tych kodów ma być też samoprzylepny _niezależnie_ od
    samoprzylepności całej etykiety.

    Czy wogóle takie coś istnieje?

  • 2. Data: 2011-08-26 08:16:09
    Temat: Re: Drukarka potrzebna
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 26/08/2011 09:02, Piotr wrote:
> [...]
    >
    > Na etykiecie/wydruku dwa takie same kody kreskowe, jeden ned drugim.
    >
    > Każdy z tych kodów ma być też samoprzylepny _niezależnie_ od

    Tak, Epson robi całkiem zdrowe drukarki do tego. Właśnie mam
    na stanie x72 dla klienta:
    http://pos.epson.com/products/SecurColorTM-C3400?Pro
    ductPK=634

    Inne produkty z tej serii:
    http://pos.epson.com/products/prodsPLP.htm

    Ogólnie nazywam je "a box of fun", albo "spłuczką". Mają ciekawą cechę:
    po zmianie kartridża/po pierwszym włączeniu wydają ciekawe dźwięki
    i migają wesoło diodami. W tym czasie lepiej jej nie ruszać, nie wsadać
    rolki naklejek itd. Ona ma chyba rodzaj rezerwuaru i 'napełnia się'.
    Podczas procesu inicjalizacji nie można więc wyłączyć urządzenia,
    bo kartdidż jest wtedy do wyrzucenia (pewnie Epson poszedł o krok
    do przodu w pilnowaniu swoich materiałów eksploatacyjnych...).

    O koszta eksploatacji mnie nie pytaj, nie mam pojęcia.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-08-26 12:48:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:02, Piotr pisze:
> [...]
    >
    > Na etykiecie/wydruku dwa takie same kody kreskowe, jeden ned drugim.
    >
    > Każdy z tych kodów ma być też samoprzylepny _niezależnie_ od

    Oprócz tego, co Ci DooMiniK pisał, to jeszcze możesz popytać tu:
    http://www.bcspolska.pl/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.