  • Data: 2011-10-21 07:42:11
    Temat: Re: Drukarka laserowa pod DOS
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-10-21, o godz. 08:36:29
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Czyli szukasz drukarki, która musi mieć interfejs LPT i pracować w
    > trybach emulacji PCL 4, 5 lub 6.
    > Wg wyszukiwarki na stronie Komputronika i takich kryteriów, będą to
    > np takie drukarki:
    > Wybierz którąś i potwierdź i sprzedawcy pracę w DOS.

    Albo niech poszuka używanej. Np. HP2100 (drukarka nie do zajechania) to
    koszt 150-200PLN zależnie od wyposażenia (dodatkowa kaseta, sieć,
    PostScript etc.). Drukarka jeszcze bez jakichkolwiek liczników wiec
    można stosować zamienniki czy sypać nowy proszek do kasety. Koszt
    tonera to kilkadziesiąt złotych. Mam 3 sztuki w księgowości z
    licznikiem stron powyżej 300 tysięcy od wielu lat i jedyny problem jaki
    napotkałem to parciejące po wielu latach rolki pobierające papier.
    Wymiana tego elementu banalna. Polecam (jeśli do firmy) kupić z kartą
    sieciową i udostępnić też innym użytkownikom a pod DOS via Centronics.

    Zdrówko