  • Data: 2010-07-25 05:05:49
    Temat: Re: Drukarka dla dyr
    Od: eth_0 <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jul 2010 22:23:01 +0200, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

    >Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    >U mnie w firmie właśnie kolorowe lasery to duże maszynki wielofunkcyjne na
    >korytarzu. Na duże przemiały
    >Na biurkach lokalnie stoją małe atramenty. Laser kolor co pokój to pomyłka.
    >Chyba że czarno białe... to prędzej.
    >Laser ma przewagę bo nie zasycha.
    >Ale nie sądze aby dyrektor co jakiś czas coś nie drykował celem prezentacji,
    >więc mały atrament będzie również i szybki i z duplexem może być i cichy.

    Panowie ja na prawdę nie prosiłem o doradzanie czy na pewno mała czy
    moze jednak duza. Dostałem taką a nie inną "specyfikację" i teraz
    szukamy. Koniec kropka.

    Obecnie mamy 2 propozycje:
    - Samsung CLP-310N
    - Canon i-Sensys LBP-5050

    z lekką przewagą Samsunga bo ma LAN

    Teraz pytam o doświadczenia z tymi drukarkami? Jak one w
    rzeczywistości się sprawują? Co do Canona w dokumentacji jest
    informacja o niewielkiej głośności a jak na tym polu wypada ten
    Samsung?

    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce