  • 21. Data: 2013-08-10 12:19:07
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-10 11:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > i masz wytłumaczenie.
    > Drukarka podłaczona do prądu ma ustawione dodatkowe działania mające na
    > celu przeciwdziałać takim awariom jak sie tobie zdarzyła.

    Drukarka korzysta z kabla USB podłączonego do komputera, więc sobie nie
    wymyślaj.
    To, że do prądu też jest podłaczona to wiadomo.

    --
    animka

  • 22. Data: 2013-08-10 12:20:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-10 03:44, Tasiorsa pisze:
    > A nie myslalas by kupic sobie drukareczke laserowa jakas tania w
    > eksploatacjii?
    > Np HP 1320D(N - jak potrzebujesz sieciowa) czy Kyocere 1300D - sam mam
    > taka i nie zamienilbym ja na zadna. Toner 65 zl za 7000 stron. Nic nie
    > zasycha, ladnie dziala duplex a takie cos z nowym tonerem kupilem za 188
    > zl z przesylka po konserwacji i Tobie tez polecam :)

    Pewnie wielka i nie drukuje w kolorach.

    --
    animka

  • 23. Data: 2013-08-10 14:26:21
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-10 12:20, animka pisze:
    > Pewnie wielka i nie drukuje w kolorach.
    Ja wiem czy wielka? Taka normalna....Wczesniej mialem Samsung 1710p to
    uwazam ze jest troche wieksza ale czy to ma jakiekolwiek znaczenie?
    A co do kolorow to je masz dla ''miecia'' (+10 do lansu :P) czy uzywasz?
    Bo wczesniej mialem 2 plujki kolorowe Canon i i tak kupowalem tylko
    czarny :P A kolory regularnie zasychaly bo 99.9% szlo B/W.
    Znajomy swego czasu kupil to
    http://allegro.pl/drukarka-atramentowa-epson-sx425w-
    3w1-faktura-vat-i3451714683.html
    i do tego
    http://allegro.pl/epson-s22-sx125-sx130-sx425-ciss-s
    tale-zasil-tusz-i3451165111.html
    i jest zachwycony dzialaniem uzywa tego jakies 1,5 roku. Sam widzialem
    wydruki sa naprawde ladne i tanie

    Krzysiek

  • 24. Data: 2013-08-10 17:55:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-10 14:26, Tasiorsa pisze:
> [...]
    tale-zasil-tusz-i3451165111.html
    > i jest zachwycony dzialaniem uzywa tego jakies 1,5 roku. Sam widzialem

    Dzięki.
    Wiem, że drukarki Epson są niezłe, ale jakbym kupiła to ze skanerem,
    Wifi i podświetlanym wświetlaczem.

    --
    animka

  • 25. Data: 2013-08-10 19:47:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Drukarka korzysta z kabla USB podłączonego do komputera, więc sobie
    > nie wymyślaj.

    Zaczyna sie animkowanie.
    Czego mam sobie nie wymyslać?
    Tego ze drukarka robi cos sama z siebie oprócz tego co kaze jej robic
    komputer?

    > To, że do prądu też jest podłaczona to wiadomo.

    Ktoś pisał, że wyłączasz, jak nie uzywasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 26. Data: 2013-08-10 22:12:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-10 19:47, Budzik pisze:

    > Ktoś pisał, że wyłączasz, jak nie uzywasz.

    Pisał, nie pisał. Nieważne. Każdy chyba chce trochę prądu oszczędzić,
    nie marnować go.

    --
    animka

  • 27. Data: 2013-08-10 22:39:47
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-10 17:55, animka pisze:
    3w1-faktura-vat-i3451714683.html
    > Dzięki.
    > Wiem, że drukarki Epson są niezłe, ale jakbym kupiła to ze skanerem,
    > Wifi i podświetlanym wświetlaczem.
    Animko a kliknelas moje sloneczko w ogole w to co ci dalem? Przeciez to
    jest z WIFI USB i skanerem...

    Krzysiek

  • 28. Data: 2013-08-11 03:14:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-10 22:39, Tasiorsa pisze:
    3w1-faktura-vat-i3451714683.html
    > Animko a kliknelas moje sloneczko w ogole w to co ci dalem? Przeciez to
    > jest z WIFI USB i skanerem...

    Nie chcę używanej drukarki z gwarancją na 90 dni.
    Ja swoja piękna Lexmark (bo nie było do niej sterownikow pod Win7)
    sprzedalam prawie za darmo.

    --
    animka

  • 29. Data: 2013-08-11 10:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pisał, nie pisał. Nieważne. Każdy chyba chce trochę prądu oszczędzić,
    > nie marnować go.

    Pisał nie pisał? to pisał czy nie pisał? Nie animkuj! :)

    Ad meritum: to zawsze kwestia kompromisu.
    Masz do wyboru - oszczedzac prąd albo oszczedzac drukarkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 30. Data: 2013-08-11 15:15:53
    Od: doomx <d...@o...pl>

    W dniu 2013-08-07 23:56, animka pisze:
    > Drukarka Brother MFC 250C znowu mi sie zepsuła.
    > Najpierw zepsuła się zaraz po zakupie (głowice), a teraz wysiadła chyba
    > głowica od tuszu Magnenta. Drukarka tusz widzi, nawet ile jest, ale ni
    > diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były
    > ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    Podstawowy problem to zapewne głowica, może długo nie używałaś drukarki?
    Weź zrób czyszczenie programowe, jak nie pomoże to spirytus na szmatkę i
    przetrzyj głowicę, ewentualnie wyjmij ją i połóż na nasączonej szmatce
    na kilka godzin. Jak dobrać się do głowicy to ci nie powiem, bo nie mam
    Brothera. Jak chcesz, żeby było prosto, to polecam drukarkę ze stajni
    HP, bo tusze tej firmy mają zintegrowane głowice, jak coś nie działa to
    tusz do śmietnika, nowy kupujesz i jest OK. Jednak cena tuszu jest,
    niestety, trochę wyższa. Na szczęście istnieją tańsze zamienniki, choćby
    firmy TBH.