    Date: Sun, 11 Aug 2013 15:15:53 +0200
    From: doomx <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka Brother

    W dniu 2013-08-07 23:56, animka pisze:
    > Drukarka Brother MFC 250C znowu mi sie zepsuła.
    > Najpierw zepsuła się zaraz po zakupie (głowice), a teraz wysiadła chyba
    > głowica od tuszu Magnenta. Drukarka tusz widzi, nawet ile jest, ale ni
    > diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były
    > ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    Podstawowy problem to zapewne głowica, może długo nie używałaś drukarki?
    Weź zrób czyszczenie programowe, jak nie pomoże to spirytus na szmatkę i
    przetrzyj głowicę, ewentualnie wyjmij ją i połóż na nasączonej szmatce
    na kilka godzin. Jak dobrać się do głowicy to ci nie powiem, bo nie mam
    Brothera. Jak chcesz, żeby było prosto, to polecam drukarkę ze stajni
    HP, bo tusze tej firmy mają zintegrowane głowice, jak coś nie działa to
    tusz do śmietnika, nowy kupujesz i jest OK. Jednak cena tuszu jest,
    niestety, trochę wyższa. Na szczęście istnieją tańsze zamienniki, choćby
    firmy TBH.