  • 1. Data: 2013-08-06 19:22:23
    Temat: DDR 400
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    o co chodzi w tym tekście:
    "Pamięci są kompatybilne z większością płyt głównych
    obsługujących standard DDR i pamięci o objętości 1024MB z chipsetem VIA, SIS
    i niektóre nVidia.
    Nie współpracują z chipsetami Intel"

    mam płytę pod P4 na intelu, co ona ma takiego, że pamięci na niej nie
    działają?

  • 2. Data: 2013-08-06 20:09:08
    Temat: Re: DDR 400
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup
    > mam płytę pod P4 na intelu, co ona ma takiego, że pamięci na niej nie
    > działają?

    Spójrz na zdjęcia to się dowiesz.

  • 3. Data: 2013-08-06 20:47:15
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie ma zdjęcia, nie wiem o co chodzi, że niby z intelem nie działa, dziwna
    sprawa
    http://allegro.pl/nowa-pamiec-2x-1gb-ddr-400-mhz-pc-
    3200-2-gb-fv-i3441454285.html

  • 4. Data: 2013-08-06 21:36:50
    Od: "ChrissP." <krzyszp|@_interia_.|pl>

    On 06/08/2013 18:22, Ministerstwo Propagandy wrote:
> [...]
    > SIS i niektóre nVidia.
    > Nie współpracują z chipsetami Intel"
    >
    > mam płytę pod P4 na intelu, co ona ma takiego, że pamięci na niej nie
    Wymaga pamięci Rambus?

    --
    Pozdrawiam,
    krzyszp

  • 5. Data: 2013-08-06 21:42:06
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    ;o) no i normalne standardowe pamięci na tej płycie nie pójdą... co jest
    grane?

  • 6. Data: 2013-08-06 21:48:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup
    > nie ma zdjęcia, nie wiem o co chodzi, że niby z intelem nie działa, dziwna
    > sprawa
    > http://allegro.pl/nowa-pamiec-2x-1gb-ddr-400-mhz-pc-
    3200-2-gb-fv-i3441454285.html

    http://www.mattcompany.ziphost.pl/ram%20333400%20int
    el%2060z%c5%82/400/P1040294.JPG
    vs
    http://republika.pl/blog_vk_4830488/7426385/tr/400mh
    z_mat2.jpg

    Na prawdę żałujesz 5 zł na kompatybilny moduł?

  • 7. Data: 2013-08-06 22:03:14
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie żałuję, pytam, żeby się nie naciąć...

    ale o co chodzi z tymi pamięciami? co widać na tych obrazkach?

  • 8. Data: 2013-08-06 22:20:31
    Od: "ChrissP." <krzyszp|@_interia_.|pl>

    On 06/08/2013 20:42, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > ;o) no i normalne standardowe pamięci na tej płycie nie pójdą... co jest
    > grane?
    Intel promowal swego czasu standard Rambus, niestety(stety raczej) nie
    wyszlo mu. Te pamieci byly drogie w produkcji, mialy wysokie wymagania
    energetyczne i po prostu sie nie przyjely.

    --
    Pozdrawiam,
    krzyszp